fbpx

אבטחת מידע בשירותים דיגיטליים: מדוע זה חשוב כל כך ואיך אנו שומרים על פרטיות המידע הפנסיוני שלכם?

אבטחת מידע היא תחום קריטי בכל הנוגע לשמירה על פרטיות המידע הפנסיוני שלכם. עם המערכת של cover תוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם נשאר רק ברשותכם.

 

כיום, כאשר כמעט כל המידע שלנו מאוחסן באמצעים דיגיטליים, חשוב יותר מתמיד לנקוט באמצעי הזהירות הנכונים בכל הנוגע לניהול נתונים ולאבטחת מידע. העולם הדיגיטלי הנוכחי כולל ביג דאטה ואיסוף המוני של מידע צרכני אשר הביא לעלייה משמעותית בפשעי סייבר. נתון זה בשילוב המידע הרב שכל אדם מחזיק בדיגיטל, גורם לאנשים רבים לחפש רמה עמוקה יותר של אמון בכל הנוגע לאבטחת המידע שלהם בפלטפרמות אינטרנטיות ובאתרים השונים. כשמדובר במידע הפיננסי של לקוחות, שמירה על פרטיות נתונים חשובה במיוחד.

 

לחברות בכל הענפים והתחומים יש אחריות גדולה יותר להגן על הנתונים של הלקוחות שלהן. זהו חלק משמעותי בבניית קשרי אמון עם הלקוחות, לשמירה על פעילות תקינה ושוטפת תוך הקלה על תהליכים בטוחים ואמינים יותר. אחד התחומים הרגישים והאישיים ביותר הוא התחום הפיננסי. לכן, בתחום זה חשוב לשים דגש על עניין אבטת המידע של הלקוחות ושל החברה ולהעניק לכל משתמש את מלוא הביטחון שהמידע הפיננסי שלו שמור ונמצא בידיים בטוחות.

 

חברת cover משקיעה מאמצים רבים בפיתוח מערכת פנסיונית חכמה, מתקדמת ואישית אשר עומד מאחוריה מערך אבטחת מידע שמור הכולל מספר מנגנוני הגנה וטכנולוגיות מהמתקדמות בתחום אבטחת המידע.

מהי אבטחת מידע?

אבטחת מידע אוספת תחתיה מספר פעולות של הגנה על מידע על ידי הפחתת סיכוני מידע. זהו חלק מניהול סיכוני מידע. יצירת אבטחת מידע כרוכה בדרך כלל במניעה או הפחתה של ההסתברות לגישה בלתי מורשית או בלתי הולמת לנתונים, או שימוש בלתי חוקי, חשיפה, שיבוש, מחיקה, השחתה או שינוי של מידע. היא גם כרוכה בפעולות שנועדו לצמצם את ההשפעות השליליות של אירועים מסוג זה.

 

המיקוד העיקרי של אבטחת מידע הוא הגנה מאוזנת על הסודיות, היושרה והזמינות של הנתונים תוך שמירה על התמקדות ביישום מדיניות יעיל, כל זאת מבלי לפגוע בפעולות המשתמשים. הדבר מושג בעיקר באמצעות תהליך ניהול סיכונים מובנה הכולל:

 

  • זיהוי מידע ונכסים קשורים בתוספת איומים פוטנציאליים.
  • הערכת הסיכונים.
  • החלטה כיצד לטפל בסיכונים – כלומר כיצד להימנע, להפחית, לשתף או לקבל אותם כאשר נדרשת הפחתת סיכונים, בחירה או תכנון בקרות אבטחה מתאימות ויישומן.
  • מעקב אחר הפעילויות, ביצוע התאמות לפי הצורך כדי לטפל בכל בעיה, שינויים והזדמנויות שיפור.
  • כדי לתקן את הדיסציפלינה הזו, קיימות הנחיות, מדיניות ותקנים לגבי שימוש בסיסמאות, חומת אש, תוכנות הצפנה, אחריות משפטית, מודעות והדרכה לאבטחה ועוד.

אנו אימצנו מגוון פעולות וטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על המידע שלכם מוגן ובטוח, כך שרק לכם תהיה גישה למידע האישי שלכם ולא לאף גורם אחר.

כיצד אנחנו שומרים על פרטיות המידע שלכם?

חברת cover משקיעה את מירב המאמצים והמשאבים הנדרשים לשמירה קפדנית על המידע האישי שלכם. מערכת אבטחת המידע של לקוחותינו כוללת 8 צעדים עיקריים:

 

  1. אנו מצפינים ושומרים את כל הנתונים של לקוחותינו על תשתיות אמזון המאובטחות בעולם, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם שמור ונעול ב”כספת” הדיגיטלית השמורה ביותר. 
  2. אנו מגינים על תקשורת הנתונים כאשר אתם צופים בנתונים האישיים שלכם, כך שבזמן שאתם בטוח המערכת, גורמים חיצוניים לא יוכלו לגשת למידע שלכם והם לא יועברו למקורות אחרים. 
  3. החברה שלנו רשומה כמאגר בפיקוח של הרשות להגנת הפרטיות של משרד המשפטים, מה שמעניק לכם אישור רשמי לכך שאנו מנהלים את הנתונים שלכם באופן מפוקח ואמין. 
  4. כדי שגורם זר לא יוכל להירשם במקומכם או להחליף את הסיסמה שלכם במערכת, אנו משתמשים בזיהוי כפול בזמן החלפת הרשמה והחלפת סיסמה.
  5. כאשר נפסקות הפעולות של המשתמש במערכת, אנו דואגים לנתק אותו מהמערכת באופן יזום כדי שלא יהיה חשש לחשיפה של המידע לגורם אחר.
  6. בהרשמה הראשונית למערכת ובכל כניסה לאזור האישי של המשתמש, יש צורך בהקלדת קוד אימות שנשלח לנייד. זוהי טכנולוגיית אימות המשתמשים המתקדמת ביותר כיום והיא גם נוחה וידידותית למשתמש. 
  7. כדי לא לסכן מידע אישי נוסף ורגיש של המשתמשים במערכת cover, אנו לא דורשים הזנה של כרטיס אשראי לצרכי אימות או לזיהוי אלא משתמשים בטכנולוגיות אימות אחרות.
  8. אנו שואבים מידע פנסיוני אישי מאתר המסלקה הפנסיונית ומהר הביטוח של משרד האוצר. כדי לקבל את הנתונים על כל משתמש, אנו מבקשים חתימה למען משיכת הנתונים והצגתם בלבד באתר. ללא חתימה מצד המשתמש אנחנו לא רשאים לגשת לאתרים אלו ולקבל מידע.

ללא העברה לצד שלישי ועם פרטיות מלאה

מלבד קבלת המידע שלכם באופן מאובטח ושמירה עליו מפני חשיפה לגורמים זרים, אנו מעניקים ללקוחותינו שקט נפשי בידיעה שהמידע של כל משתמש נשאר שלו בלבד ולנו אין שום זכויות עליו. אנחנו לעולם לא מבצעים פעולות בשם לקוחותינו ולא מתערבים בשום פעולה של משתמש. 

אתם יכולים להיות בטוחים שאנו לא נעביר או נמכור שום מידע לצד שלישי ולא נעשה שום שימוש פנימי או מסחרי במידע האישי והפנסיוני שלכם. במידה ותחליטו למחוק את המידע מהמערכת, הבחירה בידכם ואנחנו לעולם לא נשמור אותו במערכת או בנתוני החברה.

חשיבות שמירה על פרטיות מידע פנסיוני

לשמירה על פרטיות המידע הפנסיוני שלכם ישנה חשיבות גבוהה, משום שמדובר במידע פרטי הנוגע לביטוחים, לחסכונות שלכם ולמצבכם האישי והתעסוקתי. לכן יצרנו את my cover – האיזור האישי שלכם באתר cover, שם ניתן לקבל את כל המידע על התיק הפנסיוני שלכם באופן מרוכז, ברור, מאובטח ובטוח. תוכלו גם לעשות ביטוח דיגיטלי משתלם שמתאים בדיוק עבורכם.

 

המידע באזור האישי כתוב ומוגש באופן ידידותי למשתמש וכתוב בשפה ברורה, כך שתוכלו לדעת בדיוק אילו ביטוחים יש לכם, כמה כסף חסכתם, מהם דמי הניהול שאתם משלמים ואיזו קצבה אתם צפויים לקבל בגיל הפרישה.

 

להרשמה בחינם לאזור האישי שלכם בקאבר, לחצו כאן.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...