fbpx

ביטוח בריאות שמעניק לך את החופש לבחור וגם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר

תראו, אין דרך אחרת להגיד את זה, מערכת הבריאות שלנו כאן בישראל סובלת מתקצוב שהולך ופוחת באופן כרוני, ממש כמו מחלה שמכרסמת בגוף. יש קושי אמיתי לקבל תורים לרופאים מומחים או לבדיקות רפואיות חיוניות בזמן סביר, יש לא מעט תרופות יקרות שלא נכנסות לסל הבריאות ולא אחת אנחנו מתבקשים להוציא מכיסנו כסף, והרבה, לשם קבלת טיפולים רפואיים בסיסיים חשובים שעד לפני כמה עשורים ספורים היו בחינם. ואם בריאות זה העיקר, אז למה זה כל כך יקר?

אז נכון, מערכת הבריאות שלנו מתפקדת גם בתנאים הקשים שהיא מצויה בהם בעל כורחה, והסגל הרפואי בישראל? – הוא מן הטובים בעולם. אך אלו מאפשרים לנו קבלת טיפול רפואי בסיסי שוטף ולא נותנים לנו את החופש לבחור בין אלטרנטיבות טיפול שונות, טובות יותר, איכותיות יותר ויקרות יותר.

במצב שכזה, אין לנו הרבה ברירות. אם רוצים לקבל טיפול רפואי מלא, מהיר, זמין ומקיף בסטנדרט גבוה ולהגיע לטובי המומחים בארץ וגם בעולם צריך לרכוש ביטוח בריאות פרטי.

הכירו את ביטוח הבריאות הפרטי מבית cover

ביטוח הבריאות שלנו כולל שירותים וטיפולים רפואיים שלא ניתן לרכוש דרך קופות החולים, והוא כולל בתוכו:

  • תרופות שאינן בסל התרופות –

    כיסוי מלא לתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות, לרבות מסלול ייחודי שאינו כרוך בהשתתפות עצמית בכלל.

  • תרופות ביולוגיות למחלות קשות

    – כיסוי כולל ומלא לתרופות עבור מגוון מחלות קשות ולא רק עבור מחלת הסרטן כפי שמציעות רבות מחברות הביטוח, לרבות שליחת התרופות עד הבית עם שליח בעת הצורך.

  • בדיקת אונקוטסט

    – בדיקת די.אן.איי מהמתקדמות בעולם המאפשרת התאמה מדויקת של תרופות לסובלים ממחלת הסרטן ומשפרת באופן משמעותי את סיכויי ההחלמה.

  • השתלות וטיפולים מיוחדים בחו”ל

    – בלי וועדות רפואיות וללא כל צורך להוכיח סכנת חיים, כיסוי זה מבטיח השתלות בחו”ל, כיסוי מחיר הטיסה וההוצאות הרפואיות הנלוות לצד קצבה חודשית לאחר ההשתלה ועד להחלמה מלאה.

כיסויים נוספים שניתן לרכוש ויסייעו מאוד במקרה של מצב רפואי קשה:

  • אבחון מהיר –

    יום בדיקות אבחון מקיף באסותא על ידי רופא מומחה בזמינות גבוהה שיכול לזרז תהליכים ואף להציל חיים.

  • שירותים אמבולטוריים –

    ייעוץ של רופאים מומחים, בדיקות אבחון מהירות בעלות מופחתת, בדיקות סקר ועוד מכלול של כיסויים חיוניים.

  • רופא מלווה אישי

    – הכוונה, ייעוץ וליווי של רופא מומחה אישי המלווה אותך באופן צמוד במשך 3 חודשים בהשתתפות עצמית נמוכה. כיסוי זה חשוב במיוחד במקרה של גילוי סרטן, מחלות נוירולוגיות, מחלות דם, בעיות גניקולוגיות, מחלות ריאות, עיניים ועוד.

  • ניתוחים פרטיים בארץ

    – כיסוי זה מבטל את זמני ההמתנה הארוכים לניתוחים בארץ ואת התלות בזמינות הכירורגים שבקופות החולים. הוא מאפשר התייעצות גם עם רופאים מומחים פרטיים, אשפוז בבית חולים פרטי, כיסוי מלא של הוצאות הניתוח ואף מאפשר למבוטחים לבחור כירורגים מנוסים ובעלי מוניטין ממבחר המנתחים הקיים בארץ.

  • טיפולי פרמיום –

    כיסוי זה מתחדש בכל שנתיים, הוא מתאים לאנשים עד גיל 60 והוא כולל: טיפולים במחלות אונקולוגיות, טיפולים במרפאות כאב, טיפולים בתאי לחץ, הזרקות לטיפול בבעיות אורתופדיות וכן אביזרים רפואיים חיוניים כגון: מכשירי שמיעה, עזרי הליכה ועוד.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...

מהו כיסוי שארים ומדוע הוא כלול בקרן הפנסיה של רובנו?

הכירו את התנאים והיתרונות של כיסוי שארים – אחד...