fbpx

הדור הבא של ניהול פנסיה: לראות את כל הביטוחים והחסכונות במקום אחד

אם גם אתם חשים רתיעה מסוימת מכל העיסוק בביטוחי הפנסיה שלכם, אתם לא מודעים לכמה חסכונות יש ברשותכם, מהו גובה דמי הניהול שאתם משלמים ואם יש לכם ביטוחים כפולים ומיותרים – כדאי להכיר את הטכנולוגיה החדשה שתעשה לכם סדר בכמה קליקים

 

גם אתם חשים רתיעה וסלידה מסוימת רק למשמע הביטוי “פנסיה”? אתם יודעים שזה חשוב, שכדאי לדאוג ל”יום שאחרי”, שהמעסיק שלכם מפריש לכם, לפי חוק, סכום מסוים מהמשכורת לביטוחי הפנסיה השונים, אבל אין לכם ממש מושג כמה, למה, לאן בדיוק זה הולך ומה יישאר לכם מזה בסופו של יום.

 

סביר להניח שביטויים כמו “הר הביטוח”, המסלקה הפנסיונית ו”הר הכסף” נשמעים לכם כמו כאב ראש אחד גדול, שאין לכם זמן להתעמק בהם, מאחר שאתם עמוסים ועובדים תחת לו”ז לחוץ. אתם חוששים מכך שתידרשו לבצע מטלות רבות בעצמכם ואין לכם זמן לזה. גם ככה, מדובר בחיסכון זניח של כמה שקלים לכאן או לכאן… כך אולי אתם טועים לחשוב, כשלמעשה מדובר בסכומים של מאות אלפי שקלים בסכום שיצטבר בפנסיה, ובעוד סכומים חודשיים שיכולים להאמיר לעשרות או מאות שקלים.

 

אתם לא לבד. עולם הביטוח מורכב ועמוס במושגים שאינם מובנים לכל אחד, במיוחד לכאלו שאינם מתמצאים בפרטים הקטנים של תחום הפנסיה. העניין הוא שחוסר הידע והבקיאות, לצד הימנעות מהעמקה בפרטים, עלול לבזבז לכם כסף ולהביא לכך שגם תפרישו יותר מהנדרש, גם תשלמו דמי ניהול גבוהים לסוכני הביטוח ואולי אף תשימו את הסכומים הללו במקום הלא נכון, זה שאולי לא ימנף את הכסף שלכם לסכומים גבוהים יותר, מהם תוכלו להנות בגיל הפרישה.

 

להנות מטכנולוגיה מתקדמת ולהקטין את התלות בסוכני הביטוח

חברת ביטוח חדשנית, החליטה להרים את הכפפה ולסייע לכם בניהול יעיל של החסכונות שלכם, תוך הקטנת התלות שלכם בסוכנות הביטוח. אין סיבה שבעידן טכנולוגי כה מתקדם, עדיין תצטרכו לפזר את החסכונות שלכם במקומות שונים, לאבד את האחיזה על מה שיש לכם, וכאמור – לשלם לאנשי מקצוע מהתחום, לרבות סוכני ביטוח – על הניהול של כל אלו.

הנגשה פשוטה של תהליכי התאמת הביטוח למבוטח ורכישתו

חברת COVER פיתחה טכנולוגיה חדשנית לאיתור מוצרי ביטוח בהתאמה אישית, תוך חיסכון בזמן ובכסף של המשתמשים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המחוברת למאגרי המידע של חברות הביטוח, אלגוריתם חכם סורק את המידע האישי שלכם ומתאים לכם פוליסות על פי מאפיינים אישיים.

איך זה עובד בפועל?

החברה בנתה לשירותכם ממשק של אזור אישי, בשם my cover, בו תוכלו לראות במקום אחד את התיק הביטוחי והחיסכון הפנסיוני שלכם – כל הביטוחים והחסכונות מכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

 

מתי שתרצו, תוכלו לראות את סטטוס הביטוחים שלכם, את הכיסויים שלכם ואת הסכומים שחסכתם עד היום, ובאמצעות הכלים הדיגיטליים של החברה, אנשי הצוות כבר ידאגו ליידע אתכם על הצעות חדשות שישפרו לכם את הביטוחים.

שירות שעובד עבורכם לאורך זמן

השירות מתחיל בתהליך קצר והתאמה אישית. מנהל מקצועי מתחום הביטוח והפנסיה בוחן את קרן הפנסיה הנוכחית בה אתם מבוטחים, בודק אותה אל מול הכיסויים הדרושים לכם, ומתאים לכם באופן אישי הצעה משופרת באחת מקרנות הפנסיה המובילות, ובתנאים ששמורים לארגונים גדולים.

 

חשוב לדעת שלא כאן נגמר הסיפור, אלא שהטכנולוגיה הזו יודעת לנתח את התיק האישי שלכם כל חודש מחדש, ובכל עת שמבחינת איכות כמותית או ניהולית, הביטוח שברשותכם כבר לא אידיאלי, המערכת שולחת לכם הודעה בעניין, וגם מציעה לכם פתרון טוב יותר.

הדברים שאתם לא יודעים עלולים לעלות לכם ביוקר

מבוטחים רבים לא מודעים לגובה התשלום החודשי שלהם לביטוחים השונים, לכיסויים הכפולים הקיימים להם ובמיוחד לפוליסות לא מעודכנות, אותן ניתן להוזיל משמעותית ללא מאמץ. לאחר בחינה מדוקדקת של כל הפרטים שלכם, היועץ של חברת COVER יוצר עמכם קשר טלפוני, ובשיחה קצרה תוכלו להנמיך באופן משמעותי מאוד את התשלום החודשי לביטוח ואת דמי הניהול, וכמובן להגדיל משמעותית את החיסכון הפנסיוני שלכם.

חשוב לדעת: השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות

פעילות האונליין באזור האישי של אתר COVER נתמכת על ידי מערך שירות של מומחי פנסיה. ניתן לקבוע שיחה אישית (זום, google meet) עם אחד המומחים הזמינים לשירותכם, ולעבור יחד על התיק הביטוחי והחיסכון הפנסיוני שלכם. בתום השיחה, תקבלו תמונה מלאה של הפוליסות שברשותכם והמלצות לשיפור תנאים. השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות, ואתם נהנים מייעוץ מקצועי זמין. מהרגע שהפקדתם את המשימה בידיים של המומחים של COVER, הם מטפלים בכל הדרוש. תוכלו ליהנות גם מיחס אישי וגם מתנאים משופרים.

קבוצת רכישה גדולה – כוח גדול

קאבר היא חברת אינשורטק בבעלות פרטית, השואפת לשנות את חווית הלקוח בחיפושים, במשא ומתן, וברכישת ביטוח אונליין, על ידי מתן פתרונות B2C ו – B2B מתקדמים.

 

אנשי מקצוע מהתחום, בעלי ניסיון של עשרות שנים בעולם הביטוח, חברו יחד עם מיטב הטכנולוגים, כשהמטרה המנחה אותם היא לייעל ולפשט תהליכים בעולם הביטוח לטובת הלקוח. הטכנולוגיה שפותחה בחברה, מסייעת ללקוחות בתהליכי חיפוש, השוואת מחירים ורכישת ביטוחים.

 

כיצד העניין משתלם לשני הצדדים? החברה פועלת מול חברות הביטוח במודל של קבוצת רכישה. כאשר אתם חלק מקבוצה המונה עשרות אלפי אנשים, הכח שלכם מאפשר לכם להקטין את דמי הניהול ולהגדיל את החיסכון הפנסיוני.

 

החברה פועלת מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות, באופן נייטרלי ושקוף. כאשר המומחים בודקים יחד איתכם את התיק הביטוחי והחיסכון הפנסיוני שלכם, הם מקבלים הצעות מחיר מכל החברות, משווים ביניהן ובוחרים עבורכם את אלו המשתלמות ביותר.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...

מהו כיסוי שארים ומדוע הוא כלול בקרן הפנסיה של רובנו?

הכירו את התנאים והיתרונות של כיסוי שארים – אחד...