fbpx

ההבדל בין המסלקה הפנסיונית לבין המערכת של COVER

מהפכה אמיתית בפנסיה מתחילה בדיגיטל ומשלבת אנשי מקצוע מומחים והמון מידע וכלים חיוניים להבנה ולניהול של התיק הפנסיוני. את כל אלה ועוד cover מספקת ללקוחותיה. 

 

בין אם אתם שכירים או עצמאיים, מרוויחים משכורות גבוהות או נמוכות, מחזיקים בתיק פנסיוני מגוון או בקרן פנסיה בלבד – באמצעות המערכת המתקדמת של cover תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם להבנה מיטבית של המוצרים הפנסיוניים שלכם ושיפורם. 

 

איך כל זה קורה? באמצעות שני שירותים חכמים: המסלקה הפנסיונית ושירות “cover”. שני השירותים הללו מאפשרים לכם לקבל את התמונה המלאה של התיק הפנסיוני שלכם, להכיר אותו היטב באופן פשוט וברור ולשפר אותו באופן המיטבי ביותר עבורכם. מה ההבדלים בין השירותים ומה תקבלו בכל שירות? הכנו עבורכם מדריך למשתמש.

המסלקה הפנסיונית – שירות פרימיום אישי ליצירת תיק פנסיוני מיטבי

שירות המסלקה הפנסיונית של cover מאפשר לכם לקבל דו”ח מפורט ומעמיק על כל המוצרים הפנסיוניים השייכים לכם. אם עבדתם במקומות עבודה שונים לאורך השנים ונפתחו עבורכם ביטוחים פנסיוניים שנשכחו אי שם מאחור, המסלקה הפנסיונית תאתר אותם עבורכם ותפרט לכם מה מכיל כל מוצר ומה התנאים שלו. 

 

איתור המוצרים הפנסיוניים שלכם נעשה באמצעות אישור זמני ומוגבל לזמן קצר אשר ניתן על ידכם ומאפשר לנו לאתר את כל החסכונות והביטוחים הפנסיוניים הקיימים על שמכם. 

 

המסלקה הפנסיונית מאפשרת לכם לשפר את המצב הפנסיוני שלכם באופן משמעותי ומתוך ביטחון מלא. אנחנו פועלים על מנת להעניק לכם את כל הכלים והידע הדרושים לכם להבנה מיטבית של התיק הפנסיוני שלכם ושל המרכיבים בכל מוצר פנסיוני שיש ברשותכם. רק כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות ואיכותיות שיאפשרו לכם להתאים את המוצרים הפנסיוניים לצרכים שלכם.

 

המסלקה הפנסיונית פורסת בפניכם את את כל המצב הביטוחי שלכם, מציגה מוצרים פנסיונים שאולי נשכחו בעבר, את הכספים בכל קופה, את דמי הניהול והתשואות שכל ביטוח פנסיוני עשה ומגלה אם קיימים מוצרים פנסיונים שהוקפאו אך עדיין גובים מכם דמי ניהול או כיסויים שאינם מתאימים לסטטוס המשפחתי או התעסוקתי שלכם היום. 

 

לאחר קבלת הדו”ח המפורט תוכלו לקבל ייעוץ וליווי של יועצים וסוכנים פנסיוניים מקצועיים ומומחים אשר יסייעו לכם לשפר את תנאי הביטוחים הפנסיוניים שלכם, לאגד קופות וביטוחים ישנים לכדי מוצרים פנסיוניים טובים ומשתלמים יותר ויציגו בפניכם את כל המידע הדרוש לכם באופן שקוף, ענייני, פשוט וברור כך שתוכלו להיות בטוחים שהפנסיה שלכם בידיים בטוחות. 

 

משום היותו שירותי אישי, עלות הפקת דו”ח של המסלקה הפנסיונית הינו 20 ש”ח. בעלות סמלית זו תוכלו לקבל מידע מקיף, שקוף וברור על כל המוצרים הפנסיוניים שיש ברשותכם ותוכלו להנות מתיק פנסיוני איכותי המותאם בדיוק עבורכם. 

האיזור האישי של cover – שירות דיגיטלי חכם המעניק מידע מפורט וברור על התיק הפנסיוני שלכם 

שירות cover הוא האזור האישי שלכם באתר. שם תוכלו לצפות ולעקוב אחר התיק הפנסיוני שלכם, לקבל את תמונת המרכיבים בביטוחים ובכיסויים הפנסיוניים השונים שיש ברשותכם ולקבל מגוון כלים והסברים בשפה פשוטה וברורה. 

 

המערכת מבוססת על טכנולוגיית AI אשר אוספת נתונים באופן אוטומטי וקבוע או על פי דרישה ובכך מעדכנת את המידע של התיק הפנסיוני שלכם כל הזמן. באמצעות הרשמה פשוטה ומהירה במיוחד, אתם יכולים לפתוח חשבון my cover משלכם אשר יציג לכם את כל המידע אודות התיק הפנסיוני שלכם ומוצריו.

 

על מנת שתוכלו להבין בקלות כל מוצר וכיסוי פנסיוני שיש ברשותכם, אנו מציגים מידע מפורט ברור ונגיש במיוחד שכל אחד יכול להבין גם ללא הבנה מיוחדת בתחום הפנסיוני. ניתן להיכנס לאיזור האישי מכל מקום, כל הזמן ולצפות במצב הפנסיוני שלכם בזמן אמת. 

 

המערכת החכמה יודעת להציע לכם הצעות לניהול התיק הפנסיוני שלכם בהתאם למצבכם האישי והתעסוקתי ובהתאם למוצרים הקיימים בתיק הפנסיוני שלכם. ניתן לצפות בכל הכספים שנצברו עד כה בתיק הפנסיוני ולקבל הערכה לסכום הפנסיה שיצטבר בקרן הפנסיה בגיל הפרישה ומתוך כך את גובה הקצבה החודשית שתקבלו. מידע זה מאפשר לכם לשנות את גובה ההפרשות החודשיות שלכם על מנת שתגיעו לקצבה החודשית הרצויה עבורכם בגיל הפרישה.

 

בנוסף מערכת cover מבקשת הצעות מחיר מכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות ומציעה לכם את הביטוחים האטרקטיביים והמתאימים ביותר עבורכם בהתאם להצעות שהתקבלו. 

 

שירות נוסף ויעיל במיוחד שניתן במערכת מאפשר לכם לראות את מצב הפנסיה שלכם בהשוואה לאנשים אחרים בעלי מאפייני שכר ותעסוקה דומים לשלכם. כך שאם למשל אתם עובדים בתחום ההייטק, תוכלו לראות את המצב הפנסיוני של עובדים אחרים מהתחום אשר מרוויחים משכורות דומות לשלכם אך בעלי תנאים שונים בדמי הניהול. זהו כלי השוואה ומיקוח שיכול לשפר באופן ניכר את התיק הפנסיוני שלכם. 

 

אך השירות של cover לא נמצא רק בדיגיטל. תוכלו ליהנות גם משירות אופליין שמאפשר לכם להתייעץ ולקבל מידע מאנשי מקצוע באמצעות הוואטסאפ והטלפון. 

 

השירות ניתן ללא עלות ומאפשר לכם לערוך מעקב שוטף ושקוף אחר התיק הפנסיוני שלכם בכל זמן שתרצו. 

תכנון פנסיוני בראש שקט

במערכת Cover תוכלו ליהנות משני השירותים הללו שיאפשרו לכם לעקוב אחר המצב הפנסיוני שלכם, לנהל אותו היטב, לקבל החלטות מושכלות ולהיות עם ראש שקט בכל הנוגע לתיק הפנסיוני שלכם. המסלקה הפנסיונית בשילוב עדכונים ומידע שוטפים ב- cover מעניקים לכם את כל הכלים הדרושים לניהול ותכנון פיננסי חכם, לקבלת תנאים ודמי ניהול משתלמים עבורכם וכתוצאה מכך מאפשר יצירת תיק פנסיוני שעושה עבורכם יותר – גם מגדיל את החיסכון הנצבר, גם מאפשר לכם ליהנות מתשואה גבוהה יותר לאורך השנים וגם מפחית את דמי הניהול שאתם משלמים על ההפקדות החודשיות ועל החיסכון הצבור. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...

מהו כיסוי שארים ומדוע הוא כלול בקרן הפנסיה של רובנו?

הכירו את התנאים והיתרונות של כיסוי שארים – אחד...