fbpx

ההבדל בין סוכן ביטוח למערכת טכנולוגית שסורקת ומוזילה את תיק הביטוח

כך הטכנולוגיה החכמה של קאבר יכולה לעזור לכם לחסוך בעלויות דמי הניהול שאתם משלמים על המוצרים הפנסיוניים שלכם.

 

אם הפרמיות ודמי הניהול שאתם משלמים על ביטוחים שונים נראים לכם גבוהים, ייתכן שתוכלו להפחית אותם במספר פעולות.

 

אם אתם חושבים שמדובר בכסף קטן, שלא שווה את המאמץ, חשוב שתדעו לדמי הניהול שאתם משלמים ישנה השפעה אדירה על החיסכון שלכם בטווח הרחוק ושעלויות הביטוחים שאתם משלמים, מצטברות לסכומים גבוהים במיוחד בטווח הרחוק.

 

מה הפתרון? הכרה של התיק הפנסיוני שלכם ומעקב שוטף אחריו כך שתדעו על מה אתם משלמים, כמה אתם משלמים וכיצד ניתן לשלם פחות.

 

הדרך הטובה ביותר להכיר את התיק הפנסיוני שלכם ולקבל החלטות מושכלות לגביו הוא באמצעות כניסה לאיזור האישי שלכם באתר קאבר. זהו פתרון טכנולוגי חכם שמאפשר לכם לעקוב באופן שוטף אחר התיק הפנסיוני שלכם, להכיר אותו היטב ואפילו לקבל עצות ותובנות חכמות שעשויות לחסוך לכם לא מעט כסף לאורך זמן.

 

מלבד מעקב והבנה של התיק הפנסיוני שלכם, יש לנו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לשלם פחות ולקבל יותר מהביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם.

בדקו באופן קבוע את הביטוחים והמוצרים הפנסיוניים שלכם

אמנם חברות הביטוח ובתי ההשקעות שולחות דוחות רבעוניים ושנתיים על מצב הביטוחי והחסכונות הפנסיוניים שלכם, אך במקום לחכות מספר חודשים לעדכון, כדאי להישאר עם יד על הדופק ולבדוק מידי פעם את מצב הביטוחים, הכיסויים והחסכונות שלכם.

 

מעת לעת חברות הביטוח משנות את תנאי הפוליסות, את הפרמיות ואת דמי הניהול שאתם משלמים, כך שמה ששילמתם בעבר, לא בהכרח יהיה תקף בעתיד. מעקב שוטף אחר תנאי הפוליסות והחסכונות, יאפשר לכם לקבל תמונת תמצב ברורה של ההווה הפנסיוני שלכם. במידה וישנן התייקרויות בתשלומי הפרמיות ודמי הניהול, תוכלו להתמקח על התנאים שלכם או לעבור לחברה אחרת.

 

עם זאת, כאשר אתם שוקלים מעבר לחברה אחרת, עליכם להשוות תפוחים לתפוחים. אתם לא רוצים לעבור רק כדי לגלות שהפרמיה הנמוכה החדשה שלכם מגיעה ללא אותם כיסויים ותנאים שקיבלתם בחברה הקודמת.

בדקו את טיבה של החברה המנהלת

אל תתפתו להעברת המוצרים הפנסיוניים שלכם לחברה שמציעה לכם את הדמי הניהול הנמוכים ביותר. על אף החיסכון הכספי הצפוי, אין זה אומר שתרוויחו יותר בטווח הרחוק.

 

עליכם לבדוק היטב את טיבה של החברה המנהלת. ישנם בתי השקעות וחברות ביטוח עם נתוני שירות ותשואות טובים יותר ופחות. עליכם לבדוק את איכותה של החברה, את מדד השירות שלה, את אחוז התביעות המשולמות שלה ואת היכולת שלה לייצר תשואות יפות לאורך שנים. כאשר חברה מייצרת תשואה נמוכה ביחס לחברות אחרות, דמי ניהול נמוכים אינם מפצים בהכרח על ההפסד של הרווחים הפוטנציאליים שתוכלו לקבל בחברה אחרת.

התאמה של הכיסויים הביטוחיים לצרכים שלכם

מטרתו של התיק הפנסיוני שלכם הוא להעניק לכם ביטחון כלכלי מיטבי בהתאם לסטטוס האישי והתעסוקתי שלכם. מסיבה זו, התיק הפנסיוני כולל לא רק מרכיב של חיסכון, אלא גם כיסויים ביטוחיים שמטרתם להעניק למבוטח ולבני משפחתו ביטחון כלכלי במקרה של נכות, אובדן כושר עבודה, מחלה קשה או פטירה.

 

ישנם כיסויים שהם חלק אינטגרלי מקרן הפנסיה והם לא בהכרח מתאימים למצבו האישי והמשפחתי של המבוטח. הכיסויים האלה כרוכים בתשלום שנגזר מההפרשות החודשיות לקרן הפנסיה ובמקרים מסוימים ניתן לוותר עליהם. למשל במקרה של מבוטח רווק וללא ילדים, ביטוח שארים עשוי להיות מיותר, מכיוון שאין לו מוטבים שתלויים בו מבחינה כלכלית. ביטול יזום של כיסויים מיותרים מאפשר למבוטח לחסוך יותר בביטוחים הפנסיוניים שלו ובכך להגדיל את סכום החיסכון הצבור לאורך זמן ומבלי לשלם יותר.

 

כל הטיפים שציינו יכולים לחסוך עלויות הפרמיה ודמי הניהול שאתם משלמים על המוצרים הפנסיוניים שלכם, אך כדי שתוכלו לעשות זאת באופן מיטבי, עליכם להכיר קודם את התיק הפנסיוני שלכם ולא לסמוך רק על שיקול דעתו של הסוכן הפנסיוני שלכם.

כיצד הטכנולוגיה החכמה של קאבר עוזרת לכם לחסוך כסף בביטוחים ובחסכונות שלכם?

ניהול מיטבי של התיק הפנסיוני שלכם מצריך עבודה עם סוכן או יועץ פנסיוני מקצועי ומיומן. לסוכן ביטוח יש תפקיד חשוב בהתאמת מוצרים הפנסיוניים לצרכיו האישיים של כל אדם. אחת הדרכים היעילות ביותר לרכישת הביטוחים והחסכונות האיכותיים ביותר בעלויות הנמוכות ביותר, היא באמצעות מערכת קאבר. המערכת מציגה את כל מרכיביו של התיק הפנסיוני שלכם וכן המלצות אישיות לייעול של המוצרים הפנסיוניים השונים על ידי בחירה במכשירים פנסיוניים מצוינים, עדכון כיסויים ביטוחיים והוזלה של דמי הניהול בהתאם לתנאים המקובלים בקרב קבוצת השווים שלכם.

 

המערכת של cover מבוססת על טכנולוגיה חכמה אשר אוספת ומעדכנת באופן שוטף את הנתונים הפנסיוניים של כל מבוטח ומציגה את ההמלצות ואת הנתונים העדכניים ביותר.

 

ב-mycover תוכלו לצפות בתיק הפנסיוני שלכם, לראות אילו כיסויים יש לכם, כמה כסף חסכתם ומה גובה דמי הניהול שאתם משלמים. המערכת מעדכנת את הנתונים באופן תדיר ויודעת להציע לכם הצעות לשיפור תנאי התיק הפנסיוני שלכם.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...