fbpx

ההייטק של ניהול הפנסיה שלכם – כלים דיגיטליים שסוגרים את הפינה בקליק

אי אפשר לדבר על הייטקיסטים ישראלים מבלי לדבר על ההייטק הישראלי – מדינת ישראל, אומת ההייטק ואלופת הסטארטאפ. זהו אחד ממקורות הגאווה הלאומיים העיקריים שלנו. ובצדק. כאן, במדינתינו הקטנטנה, קמות ועולות חברות הייטק רבו אשר זוכות להכרה והצלחה בינלאומיות ברחבי הגלובוס, מחזקות את תדמיתה של ישראל ומקדמות את הכלכלה.

אבל רגע, אם הייטק כל כך משגשג, איך זה שאפילו ההייטקיסטים שבינינו, עדיין לא התקדמו מעקב, ניהול פנסיה וכלים חכמים ודיגיטליים לשיפור הפנסיה שלהם? מדוע דווקא אלו שעוסקים בתחום הטכנולוגי והמתקדם הזה, כשזה נוגע לפנסיה שלהם, נשארו עם הגישה הקדומה לפיה כל החיסכון הפנסיוני מופקד בידי סוכן ביטוח פנסיוני מבלי שיש להם כמעט נגיעה בכך?

יש לנו בשורה בשבילכם – גם תחום הפנסיה כבר התקדם להייטק! 

הכירו את cover, כלי דיגיטלי למעקב פשוט אחר התיק הפנסיוני שלכם

אם עד עכשיו נהגתם לפגוש בכל מקום עבודה את סוכן הביטוח שמלווה את החברה, אם עד עכשיו נהגתם לחתום לסוכן זר ואקראי על הררי טפסים שאינכם מבינים את תוכנם ואם אתם מרגישים שאין לכם הרבה מושג על התיק הפנסיוני שלכם – הגיע הזמן להשאיר את הימים האלה מאחור ולהתקדם לדיגיטל.

איך עושים את זה? בעזרת המערכת החכמה והמתקדמת של cover. במערכת cover תוכלו לקבל תמונה מלאה ומקיפה של כל הביטוח הפנסיוני שלכם: ביטוח הפנסיה וביטוח המנהלים שלכם, קרן השתלמות, קופות גמל, ביטוחי חיים וכיסויים חשובים כמו אובדן כושר עבודה. 

המערכת אוספת את כל הנתונים הללו, מציגה אותם באופן נגיש, פשוט וברור ויוצרת ניתוחים מקצועיים חכמים של התיק הפנסיוני שלכם. המערכת מתעדכנת כל הזמן ולכן תוכלו לראות בכל זמן שתרצו את מצב הפנסיה שלכם, את הסכום שנצבר, את דמי הניהול המשולמים וכמה כסף אתם בכלל צפויים לקבל בגיל הפרישה. 

איך כל זה עוזר לכם? החלטות חכמות ונכונות מתקבלות כשכל המידע בידיכם. 

כך תוכלו למקסם את התיק הפנסיוני שלכם בעזרת cover:

  • לשנות את גובה ההפרשות לפנסיה בהתאם לחיסכון שצפוי להיצבר בגיל הפרישה ובהתאם לגובה הקצבה החודשית שאמורה להתקבל כתוצאה מכך. 
  • לשפר את תנאי הביטוחים הפנסיוניים בעזרת שיקוף ברור של דמי הניהול הקיימים והתנאים הקיימים בביטוחים הפנסיוניים.
  • הפחתה בדמי הניהול ובתנאי הפנסיה בעזרת כלים להשוואה בין תנאי הפנסיה הנוכחיים שלכם לאלו של אנשים בעלי מאפייני תעסוקה ושכר דומים לשלכם. 
  • מעקב אחר שינויים בביטוחים הפנסיוניים שלכם שנוצרו בעקבות שינויים בגובה השכר, מעבר בין מקומות עבודה, שינויים בסטטוס המשפחתי אשר משפיעים על ביטוחים וכיסויים נלווים. כל אלו מאפשרים לכם לערוך בקרה מתמדת ומעודכנת בכל זמן שתרצו ובכך לשפר את התיק הפנסיוני שלכם במקרה הצורך.
  • קבלת ייעוץ וליווי שוטף מיועץ וסוכן פנסיוני מומחה שאינו קשור למקום עבודתכם ושיצור עבורכם תכנית פנסיונית מיטבית שמתאימה בדיוק לכם.
  • חברת cover הינה גוף גדול אשר אוסף תחתיו מספר גדול במיוחד של משתמשים בעלי ביטוחים פנסיוניים ולכן בעלת כוח כלכלי גדול מול חברות הביטוח הפנסיוניות ובתי ההשקעות השונים, מה שמאפשר לכם לקבל ביטוחים פנסיונים בתנאים הטובים והמשתלמים ביותר בשוק.

מדוע חשוב כל כך לעדכן בהקדם בביטוח הפנסיוני כל שינוי בשכר ואיך cover מסייעת לכם בכך?

לכל שינוי בשכר ישנה השפעה עצומה על הביטוח הפנסיוני שלכם, על גובה ההפקדות החודשיות, על דמי הניהול שאתם משלמים ועל סכום החיסכון הנצבר. בסופו של דבר כל אלו משפיעים באופן משמעותי על הנתון החשוב מכולם – גובה החיסכון שיעמוד לרשותם בגיל הפרישה והקצבה החודשית שתקבלו ממנו. 

אם עד עכשיו הייתם צריכים לפנות באופן יזום לסוכן הביטוח שלכם, לעדכן אותו על שינויי השכר שלכם ולהית תלויים בחסדיו שיעדכן על כך בהתאם את קרן הפנסיה שלכם ואת גובה ההפקדות החודשיות שלכם ושל המעסיק שלכם – מעכשיו, בעזרת המערכת החכמה של cover תוכלו לעשות את זה באופן מהיר, דיגיטלי ומתקדם.

צ’יק צ’ק ויש לכם תיק פנסיוני מעודכן בנתוני השכר החדשים, עם גובה הפקדות מעודכן והפקדות מותאמות מצד המעסיק. חשוב שתדעו שגם עליה של 5 אחוזים בגובה ההפקדות החודשיות שלכם בעלת ערך משמעותי לגובה החיסכון הפנסיוני שלכם. 

בכל שינוי תעסוקתי או משפחתי הכי פשוט, מהיר ויעיל לפנות ל-cover. אנחנו נערוך עבורך סיכום סך תשלומים, נכין סך שנתי והערכה לפנסיה, נערוך בדיקות תקופתיות, נציע המלצות לשינויים ומיטוב של התיק הפנסיוני שלכם, נציג התראות בזמן אמת ועוד.

אם דמיינתם סוכן ביטוח פנסיוני מושלם שעובד בשבילכם בכל זמן ומדייק באופן יומיומי את התיק הפנסיוני שלכם ואת הצעדים שעליכם לנקוט – קיבלתם! באיזור האישי שלכם ב-cover, תוכלו ליהנות מסוכן ביטוח מושלם שמעדכן אתכם על כל פרט, מסייע לכם למקסם את התיק הפנסיוני שלכם ומראה לכם באופן פשוט ונוח את כל התיק הפנסיוני שלכם וכל מה שאתם צריכים דעת עליו ועל העתיד הפנסיוני שלכם. 

איך נהנים מכל זה?

נכנסים למערכת קאבר, נרשמים בקלות ובמהירות לאזור האישי שלכם ותוך זמן קצר מקבלים מידע מפורט, שקוף וברור על כל התיק הפנסיוני שלכם במקום אחד.

מערכת MY COVER פועלת על טכנולוגיית AI ולכן אוספת עבורכם את כל הנתונים, מבקשת הצעות מחיר מכל חברות הביטוח ובוחרת את מה שמתאים ומשתלם ביותר עבורכם. באיזור האישי תוכלו לקבל תמונה מלאה של הביטוחים הפנסיוניים שלכם בזמן אמת. זהו למעשה כלי דיגיטלי חכם שמתעדכן על פי דרישה או באופן אוטומטי ומסכם לכם במילים פשוטות ובאופן נגיש את כל המצב הפנסיוני שלכם. בנוסף תוכלו ליהנות משירות האופליין שלנו שמגיע עם אפליקציית web ומאפשר לכם לשאול שאלות, לברר פרטים ולקבל המלצות הרלוונטיות עבורכם. 

ועוד פרט חשוב – כל זה ללא שום עלות! משתלם, לא? אז קדימה, הצטרפו אלינו! מחכים לכם ב-cover. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...

מהו כיסוי שארים ומדוע הוא כלול בקרן הפנסיה של רובנו?

הכירו את התנאים והיתרונות של כיסוי שארים – אחד...

4 מיתוסים נפוצים בתחום הפנסיה והביטוח שיכולים לעלות לכם ביוקר

כך תימנעו מטעויות יקרות שיכולות לפגוע בעתידכם הכלכלי....

מעסיקים, שימו לב: נכנסה לתוקף חובת דיווח אחיד על מעסיקים עם 3 עובדים ומעלה

דיווח אחיד ללא טרחה וללא כאב ראש באמצעות השירות...

פנסיה לעובדי הייטק: אלה הדברים שהייטקיסטים צריכים לקחת בחשבון בבחירת מוצר פנסיוני

מדריך מקיף לבחירת מוצר פנסיוני עבור עובדים בעלי הכנסה...