fbpx

הצטרפו למהפכת ניהול הפנסיה של cover וגלו כמה כסף אתם יכולים לחסוך לפנסיה שלכם!

ניהול פנסיוני נכון ומותאם אישית, מאפשר לכם לדאוג לעתיד הכלכלי שלכם, ליצור תיק פנסיוני מקיף ולחסוך בדמי הניהול שאתם משלמים. כך תעשו את זה נכון. 

 

מודעות והבנה בתיק הפנסיוני שלכם הן המפתח ליצירת תיק פנסיוני איכותי ומקיף שמתאים בדיוק עבורכם וליצירת עתיד כלכלי טוב יותר. באמצעות השירות המהפכני של cover, תוכלו לעקוב ולנהל בקלות את התיק הפנסיוני שלכם וליהנות משקט נפשי, מחיסכון בדמי הניהול ומיצירת תשתית איתנה לעתיד.

 

נדמה שבכל הנוגע לתחום הפיננסי, ישראלים רבים אוהבים לדבר על הכל. על השקעות מעבר לים, על הריביות במשק, על מצב השווקים בבורסה ועל מצב הנדל”ן הישראלי. טוב, כמעט על הכל. יש נושא אחד שאינו שרבים מעדיפים להימנע מלגעת בו והוא נושא הפנסיה. 

 

יש לכך תירוצים רבים; זה רחוק, זה מסובך ו”יהיה בסדר”, הם רק חלק מהסיבות שמונעות מאנשים לעסוק באחד הנושאים המהותיים ביותר עבור עתידם הכלכלי, אך תירוצים לחוד ומציאות לחוד. התחום הפנסיוני נוגע בכל אחד מאיתנו ויש לו חשיבות אדירה על עתידנו הכלכלי. אמנם בכל הנוגע לניהול פנסיוני, מרבית המוצרים הפנסיוניים מנוהלים על ידי סוכני ביטוח, אך לצד האמון שניתן בסוכן הביטוח שלכם, חשוב שתכירו היטב את התיק הפנסיוני שלכם על כלל מרכיביו, תדעו מהם דמי הניהול שאתם משלמים עבור כל אחד מהם ותתאימו כל חיסכון וכל ביטוח לצרכים הייחודיים שלכם. 

 

כדי לעשות את כל זה באופן הטוב ביותר,עליכם להישאר עם יד על הדופק, לעקוב באופן שוטף אחר הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם ולעדכן אותם ולעדכן אותם במידה ויש צורך בכך. 

 

נשמע מורכב? זה אכן יכול להיות כך כאשר כל מוצר פנסיוני נמצא בחברה אחרת וכאשר כל מסמך כתוב בצורה מסובכת ולא ברורה. עם זאת, כיום קיים פתרון פשוט ונוח שמאפשר לכם לדעת בדיוק אילו מוצרים פנסיוניים יש לכם, באילו חברות הם מנוהלים, כמה אתם משלמים עבורם ומה הם צפויים להניב לכם בעתיד.

 

הפתרון הזה נקרא ניהול פנסיוני של cover והוא משלב יועצים וסוכנים פנסיוניים מומחים עם כלים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים לכם לעקוב באופן פשוט וברור אחר התיק הפנסיוני שלכם, בכל זמן ומכל מקום. 

מדוע חשוב כל כך לעקוב אחר ההפקדות החודשיות לפנסיה שלכם?

אם אתם שכירים, אתם מפקידים בכל חודש כספים לביטוח הפנסיה שלכם. ליתר דיוק, המעסיק שלכם מחויב לעשות זאת עבורכם, בהתאם לגובה השכר הפנסיוני שלכם ובתוספת הפקדות של תגמולים ופיצויים מצד המעסיק. כל חברה וכל ארגון שוכרים את שירותיו של מנהל הסדר פנסיוני שמנהל את כל הפן הפנסיוני בארגון וכחלק מתפקידו הוא מעניק שירות לעובדי הארגון ומוודא כי כל ההפקדות נעשות באופן מוקפד ומסודר ושביטוח הפנסיה של כל אחד מהם מתאים לצרכיהם. 

 

עם זאת, ישנם עובדים רבים שמעדיפים לעבוד עם סוכן ביטוח פנסיוני מטעמם. כתוצאה מכך, תקינות ההסדרים הפנסיוניים של כל עובד עוברת דרך המעסיק, מנהל ההסדר הפנסיוני של הארגון והסוכן הפנסיוני של העובד. כדי ששום פרט לא “ייפול בין הכיסאות” בניהול הפנסיה של המבוטח, חשוב שהוא יוודא שההפקדות אכן מבוצעות באופן שוטף ומלא בהתאם לשכרו הפנסיוני ולחובותיו של המעסיק כלפיו. 

 

ניתן לעשות זאת באמצעות התקשרות שוטפת עם החברה המנהלת את קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים ובקריאה של הדוחות התקופתיים שמתקבלים מהחברה המנהלת, אבל האפשרות הפשוטה והיעילה ביותר היא לעקוב אחר ביטוח הפנסיה באיזור האישי של העובד באתר cover.

 

באיזור האישי של קאבר יופיע בפניכם דשבורד נגיש וברור שיציג בפניכם את כל הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם. שם תוכלו לראות אילו מוצרים פנסיוניים יש לכם, כמה כסף צברתם, מה גובה ההפקדות לכל חיסכון, מה גובה דמי הניהול או הפרמיות עבור כל מוצר, היכן המוצרים הפנסיוניים שלכם מנוהלים ועוד. 

 

בנוסף לכל המידע שתקבלו על התיק הפנסיוני שלכם, המערכת החכמה שלנו תתן לכם טיפים מצוינים לשיפור התיק הפנסיוני שלכם בהתאם לנתונים האישיים שלכם ובהשוואה לקבוצת השווים שלכם. כך תוכלו לדעת למשל, האם דמי הניהול שאתם משלמים גבוהים וכיצד אתם יכולים להוזיל אותם. 

מדוע גובה דמי הניהול שאתם משלמים חשוב כל כך?

עבור כל ביטוח פנסיה בקרן מנהלים, קרן פנסיה או קופת גמל, אתם למעשה משלמים שני סוגי דמי ניהול. אחד עבור ההפקדות שלכם והשני עבור הצבירה. לכל סוג של ביטוח פנסיה יש תקרת דמי ניהול הקבועה בחוק וכלל דמי הניהול עבור סוגי הביטוחים מגיעים לאחוזים בודדים.

 

נשמע מעט? האמת היא שאפילו לחצי אחוז יש השפעה גדולה על החיסכון הפנסיוני שלכם. ככל שהחברה המנהלת נוגסת יותר מהכספים שאתם מפרישים לחיסכון, כך נצבר עבורכם פחות כסף בחיסכון לאורך זמן. וזה לא הכל.

 

החיסכון הפנסיוני שלכם מיועד לטווח הארוך ומרבית האנשים יפקידו אליו כספים מידי חודש, לאורך עשרות שנים. בתקופת זמן זו הכסף שלכם עובד עבורכם וכל שקל שהפקדתם יכול להכפיל ולשלש את ערכו בזכות התשואה שהחברה המנהלת עושה ובזכות הכוח המופלא של ריבית דריבית.

 

לכן חשוב לבחור היטב ביטוח פנסיה המנוהל אצל חברה שמשיגה תשואות נאות לאורך זמן בשילוב מסלולי השקעה שמתאימים בדיוק לכם ועם תשלום דמי ניהול פנסיה נמוכים ככל האפשר. השילוב הזה יבטיח שתצליחו להגדיל את החיסכון שלכם באופן משמעותי עד גיל הפרישה. 

 

בזכות מהפכת הניהול הפנסיוני של cover תוכלו לעקוב, לפקח ולנהל באופן מיטבי את התיק הפנסיוני שלכם. את האדישות והחששות תוכלו להחליף בקלות באקטיביות שתאפשר לכם  להיות מודעים לביטוחים ולחסכונות הפנסיוניים שלכם, ליצור עבורכם תיק פנסיוני מקיף איכותי ולחסוך המון כסף. 

 

הצטרפו עכשיו, ללא תשלום למהפכה הטכנולוגית של קאבר ותוכלו לצפות בתיק הפנסיוני שלכם בכל זמן ומכל מקום. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...