fbpx

התחלתם עבודה חדשה או נמצאים בין עבודות? המערכת החכמה של cover כאן בשבילכם

תקופות של שינויים תעסוקתיים מצריכים ניהול חכם וקפדני של התיק הפנסיוני שלכם. אלה הדברים שחשוב לשים לב אליהם. 

 

שוק העבודה הנוכחי סופג טלטלות רבות במיוחד בתחומים טכנולוגיות ובתעשיות שונות. שינויים גלובליים ואי יציבות בשווקים מוביל גם לשינויים בחברות ותאגידים רבים בארץ וברחבי העולם, אשר גורם לאנשים רבים לחפש מקום עבודה חדש.

 

בתקופת חיפוש העבודה ובמהלך ההסתגלות למקום עבודה חדש, אנשים נוטים להיות עסוקים ולחוצים יותר ואינם פנוים דיים על מנת לנהל ולפקח על התיק הביטוחים והחסכונות שלהם. במיוחד בתקופות הללו, ישנה חשיבות עליונה בניהול מיטבי ומקצועי של התיק הפנסיוני שלכם. כאן השירות החכם של cover נכנס לתמונה.

 

מציאת עבודה חדשה יכולה להיות תהליך מאתגר וגוזל זמן, במיוחד בשוק העבודה התחרותי של היום. עבור אנשים רבים, החיפוש אחר עבודה חדשה גוזל חלק ניכר מזמנם וממרצם, ומשאיר מעט מקום לפעילויות אחרות כמו ניהול תיק הפנסיה שלהם.

 

אחד האתגרים העיקריים עבור אנשים שמחפשים עבודה חדשה הוא שאין להם זמן לנהל את התיק הפנסיוני ולכן הם עשויים לאבד את זכויותיהם הביטוחיות, לפגוע בחסכונות שלהם ולהפסיד כסף.

 

כאשר אדם מרוכז במציאת עבודה חדשה, קל לשים עניינים פיננסיים ואחרים בצד ולהתמקד בדבר הבוער מכל – מציאת עבודה חדשה. עם זאת, אי מעקב וניהול נכון של התיק הפנסיוני עלולים להוביל להשלכות משמעותיות על עתידו הפנסיוני של המבוטח.

לא רק פאסיביות: גם אימפולסיביות מהווה סיכון על התיק הפנסיוני שלכם 

אתגר משמעותי בהתנהלות פנסיונית בתקופת חיפוש עבודה או בהתחלת עבודה חדשה הוא הימנעות מקבלת החלטות אימפולסיביות או נמהרות לגבי התיק הפנסיוני שלכם.

 

לחץ הוא אחד הגורמים הבולטים שמובילים לקבלת החלטות שגויה. כאשר מדובר בהחלטות הנוגעות בפנסיה שלכם, לטעויות עשויות להיות השלכות ארוכות טווח על החיסכון שלכם לגיל הפרישה ועל הכיסוי הביטוחי שלכם.

 

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשים שנמצאים בין עבודות היא משיכת כספיי פיצויים לאחר סיום עבודתם.  לטעות הזאת יש מחיר גבוה והיא פוגעת באופן משמעותי בחיסכון הפנסיוני שלכם. חשוב לדעת כי הכסף שהמעסיק הקודם הפקיד עבורכם עבור פיצויים הוא מרכיב אינטגרלי בחיסכון הפנסיה שלכם. כאשר מושכים את כספי הפיצויים, למעשה גורעים מסכום החיסכון הצבור, מה שמוביל לחיסכון פנסיוני מופחת ולקצבת פנסיה עתידית נמוכה יותר. 

 

אותו גורם לחץ שקיים בקרב מחפשי עבודה רבים ואנשים שהתחילו עבודה חדשה, יכול לגרום לקבלת החלטות אימפולסיביות נוספות כגון רכישת ביטוחים כפולים או מיותרים, מבלי להעמיק בתנאים שלהם, ויתור על כיסויים ביטוחיים חשובים במטרה לחסוך בכסף או משיכת כספי חיסכון כגון קרן השתלמות או קופת גמל.

 

עם זאת, חשוב לזכור כי גם בזמנים לחוצים ניתן ורצוי לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לתיק הפנסיוני שלכם. זה לא חייב לגבות מכם זמן וטרחה רבים. כיום קיים פתרון יעיל, פשוט וחכם שבעזרתו תוכלו לנהל את התיק הפנסיוני שלכם היטב באופן מהיר ומושכל. על כך נרחיב בהמשך.

שמרו על הזכויות הפנסיוניות שלכם

בכל הנוגע לפנסיה, האתגר הבולט ביותר עבור אנשים שנמצאים בין עבודות הוא ניהול פנסיוני שוטף של החסכונות והביטוחים שלהם. ללא הפקדות חודשיות לפנסיה על ידי המעסיק, ביטוח הפנסיה והזכויות הפנסיוניות שלכם עומדים בסיכון.

 

על מנת לשמור על הוותק הפנסיוני שצברתם ועל הזכויות הביטוחיות שלכם, חשוב לשמור על קרן הפנסיה וביטוח המנהלים שלכם פעילים גם לאחר הפסקת העבודה. על אף שקרן הפנסיה שומרת על זכויותיכם למשך חמישה חודשים לאחר הפסקת העבודה וביטוח המנהלים עושה זאת למשך שלושה חודשים לאחר הפסקת עבודתכם, לאחר תקופה זו תצטרכו לבצע הפקדות עצמאיות לביטוח הפנסיה על מנת לשמור על זכויותיכם.

 

לעיתים תקופת חיפוש העבודה יכולה להיות אינטנסיבית ושוחקת והפנסיה שלכם עשויה להישאר מאחור, אך חשוב לוודא שאתם לא זונחים את הטיפול בתיק הפנסיוני שלכם. אחרי הכל, מדובר בתשתית הפיננסית שלכם לעתיד.

גם בתחילת עבודה חדשה, את תשכחו את הביטוחים הפנסיוניים שלכם 

אמנם תקופות חיפוש עבודה ידועות כלחוצות במיוחד, אך גם כאשר מגיע הרגע המיוחל בו מצאתם משרה חדשה ואתם להוטים להוכיח את עצמכם, תקופת ההסתגלות יכולה להיות לחוצה ותובענית לא פחות. 

 

נכון, החל מיום עבודתכם הראשון האחריות להפקדות הפנסיוניות שלכם חלה על המעסיק החדש שלכם, אך גם כאן חשוב שלא להקל ראש ולוודא שהתיק הפנסיוני שלכם מנוהל כהלכה ובהתאם למצבכם האישי והתעסוקתי.

 

חשוב לוודא שהמעסיק מבצע את ההפקדות לביטוח הפנסיה הקיים שלכם וכי גובה ההפקדות תואם את שכרכם הפנסיוני. שימו לב שאתם מבוטחים בכיסויים הביטוחיים הנדרשים, שמסלולי ההשקעה שלכם תואמים את הצרכים שלכם ושדמי הניהול שאתם משלמים נמוכים ככל האפשר. 

 

נשמע מורכב? לא עם השירות המהפכני של cover. 

שירות מנצח המשלב מקצוענים וטכנולוגיה חכמה 

חברת cover יצרה את הפתרון המושלם לניהול פנסיוני איכותי, נגיש, שקוף ומשתלם במיוחד. 

 

אם תהיתם איך לבחור סוכן ביטוח שיעניק לכם את השירות הפנסיוני המקצועי והשקוף ביותר, כדאי שתכירו את השירות המקיף שלנו.

 

אנו מציעים שירות מקיף הכולל ניהול פנסיוני מקצועי על ידי אחד מסוכני הביטוח הפנסיוני המומחים שלנו, לצד מערכת חכמה המאפשרת לכם לעקוב ולנהל את התיק הפנסיוני האישי שלכם באופן פשוט, שקוף ונגיש.

 

המומחים הפנסיוניים שלנו ינהלו עבורכם את כל התיק הפנסיוני שלכם על בסיס הצרכים והעדפות שלכם ובהתאם למאפיינים האישיים, המשפחתיים והתעסוקתיים שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שהפנסיה שלכם בידיים טובות. 

 

באיזור האישי של cover תוכלו לקבל את כל המידע של התיק הפנסיוני שלכם. המערכת תציג לכם את הביטוחים והחסכונות שלכם בקופות פעילות ובאלו שכבר לא. תוכלו לראות כמה אתם משלמים עבור כל מוצר פנסיוני, כמה כסף חסכתם, אילו כיסויים ביטוחיים יש לכם ומהי קצבת הפנסיה החודשית שאתם צפויים לקבל.

 

בנוסף המערכת תציג בפניכם טיפים חכמים לשיפור התיק הפנסיוני שלכם ותעדכן את הנתונים שלכם באופן שוטף, כך שתוכלו לקבל את המידע העדכני ביותר בכל זמן ומכל מקום. 

 

הירשמו עכשיו לשירות המהפכני שלנו. זה מהיר, זה חכם וזה ללא תשלום. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...