fbpx

כך כלים טכנולוגיים יכולים לשפר את הביטוח והחיסכון שלכם

הצגת תיק פנסיוני מלא, עדכונים שוטפים והמלצות מקצועיות הם רק חלק מהיתרונות של טכנולוגיה חכמה שיכולה לשפר את התיק הפנסיוני שלכם. 

 

משנה לשנה ומעשור לעשור אנחנו נחשפים לשינויים טכנולוגיים בשלל תחומים, שמשפרים לנו את החיים והופכים אותם לנוחים וטובים יותר. הטכנולוגיה החכמה הזאת הגיעה גם לתחום הפנסיוני ועושה מהפכה בתחום שעד כה נחשב למעורפל, מאיים ולא נגיש.

 

לכלים טכנולוגיים חכמים יש אפשרות לשפר את התיק הפנסיוני שלכם, לבצע התאמה של ביטוחים וכיסויים שעונים באופן מדויק על הצרכים שלכם בהווה ובעתיד, ליצור חסכונות איכותיים ומניבים יותר ולנהל באופן מיטבי, פשוט ונוח את התיק הפנסיוני שלכם על סך חלקיו. 

 

באמצעות השירות המהפכני של cover, גם אתם יכולים ליהנות מנגישות לידע פנסיוני ומניהול איכותי ברור של התיק הפנסיוני שלכם. המערכת שלנו עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים חכמים ומתקדמים ומתרגמת אותם לשירות מקיף, איכותי, שקוף ונגיש לכלל לקוחותינו.

 

איך טכנולוגיה יכולה לשפר את הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם? באמצעות 4 כלים משמעותיים שיוצרים שינוי גדול.

הצגה מלאה של התיק הפנסיוני 

האזור האישי ב cover הוא המקום בו ניתן לצפות בתיק הפנסיוני שלכם במלואו. זהו שירות שמתנהל באופן דיגיטלי מלא ומאפשר זמינות מלאה ללא הפסקה, 7 ימים בשבוע, במשך כל שעות היממה ומכל מקום בעולם. לאחר תהליך הרשמה קצר לאיזור האישי, המערכת אוספת את כל הנתונים של התיק הפנסיוני של הלקוח ומציגה אותו באופן מלא ושקוף.

 

באיזור האישי ניתן לראות את כל הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים כמו ביטוחי חיים ובריאות, קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות. כל אלו ועוד מופיעים באזור האישי של המבוטח באופן מלא וברור ומאפשרים לו להכיר את התיק הפנסיוני שלו על בוריו. המערכת מציגה למבוטח מידע מפורט שכולל את המוצרים הפנסיוניים שברשותו, את המסלולים שבחר, את דמי הניהול שמשלם, את הסכומים שחסך ואת הסכומים שעתיד לחסוך בהתאם לנתונים השונים. 

 

במידע כולו מוצג באופן ברור ונגיש ונכתב במילים פשוטות וידידותיות למשתמש. השקענו מחשבה ותכנון מעמיקים כדי ליצור מערכת נגישה ונוחה לשימוש ולהבנה שמאפשרת לכל אדם להבין היטב את המרכיבים השונים בתיק הפנסיוני שלו ולקבל תמונה מלאה למצבו הפנסיוני הנוכחי והעתידי. 

 

ידע הוא כוח וכאשר אדם מכיר ומבין היטב את המוצרים הפנסיונים שרשותו וכל נתון שמרכיב אותם, כך הוא יכול לקבל החלטות מושכלות שיאפשרו לו לשפר את התיק הפנסיוני שלו וליהנות מביטוחים טובים ומקיפים יותר וממוצרי חיסכון שעונים באופן הטוב ביותר על צרכיו. 

המלצות מקצועיות לשיפור התיק הפנסיוני

הצגת מידע באופן שקוף ומלא היא יתרון גדול ומעניקה ביטחון ואפשרויות שונות לניהול התיק הפנסיוני. עם זאת, לעיתים מידע לא מאפשר שינוי כאשר אין הבנה מקצועית מעמיקה. בדיוק בגלל זה המערכת החכמה שלנו סורקת את הפוליסות הקיימות בתיק הפנסיוני של המבוטח ומציגה הצעות לשיפור הביטוחים ומכשירי החיסכון השונים. ההמלצות והטיפים מותאמים לכל תיק ולכל מבוטח והם מקצועיים ומציעים פתרונות איכותיים שיכולים לשפר את התיק הפנסיוני באופן משמעותי. 

 

בזכות ההמלצות שמוצגות במערכת, כל מבוטח יכול לנקוט בשלל מהלכים כדי להתאים את המוצרים הפנסיונים לסטטוס האישי והמשפחתי שלו, לחסוך בעלויות וליצור תיק פנסיוני שישרת אותו באופן הטוב ביותר לטווח הרחוק. 

עדכון שוטף של הנתונים

התיק הפנסיוני של כל אדם מתעדכן באופן חודשי בהתאם להפקדות הכספים למוצרי החיסכון ובהתאם לכיסויים ולפרמיות בביטוחים השונים. כדי לקבל את המידע העדכני והמהימן ביותר על התיק הפנסיוני של המבוטח, נדרש עדכון תמידי של של התיק בהתאם לשינויים שחלים בו. 

 

המערכת החכמה והמתקדמת של cover מבוססת על טכנולוגיית AI שסורקת את התיק הפנסיוני של כל מבוטח באופן שוטף, 24/7, ומציגה לו את הנתונים העדכניים ביותר. 

 

זהו יתרון גדול שמאפשר למבוטח לערוך בדיקת ביטוח פנסיה, לצפות בתיק הפנסיוני העדכני שלו ולקבל החלטות מושכלות בזמן אמת. במקום ליצור קשר עם הסוכן הפנסיוני שלכם בכל סוגיה ובכל שאלה, ניתן פשוט להיכנס לאיזור האישי בכל זמן שנוח לכם ומקום מקום ולצפות בנתונים העדכניים ביותר של הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם.

השוואת תנאים למצב השוק

שיפור קרן הפנסיה ומוצרים פנסיונים נוספים, מצריכה יותר מתמונת מצב מלאה של הנתונים הפנסיוניים שלכם אלא גם של אנשים אחרים. הצגה של מצב השוק ושל הנתונים הפנסיוניים של קבוצת השווים שלכם בפרט, מאפשרת לערוך השוואה איכותית ולשפר את התיק הפנסיוני שלכם. כאשר אתם יודעים שאדם אחר בסטטוס אישי דומה ועם נתוני השתכרות דומים נהנה ממוצר פנסיוני בתנאים טובים יותר משלכם, קל יותר לדרוש (ולקבל) תנאים טובים יותר בחסכונות ובביטוחים הפנסיוניים השונים. 

 

השוואה בין מצבכם הפנסיוני למצב השוק מהווה יתרון וכלי מיקוח מצוין שיכול לשפר את התיק הפנסיוני שלכם באופן משמעותי ולקבל את התנאים הטובים ביותר. ביטוחים ומוצרים פנסיונים הם לא דבר שעולה לעיתים קרובות לדיון בסיטואציות חברתיות ולרוב אנשים לא מודעים לתנאים שמקבלים עמיתיהם לעבודה, חבריהם או בני משפחתם. בזכות הטכנולוגיה החכמה של קאבר, תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם נמצאים ביחס לשוק ולקבוצת השווים שלכם ובהתאם תוכלו לפעול כדי להשיג תנאים טובים יותר ולשפר את התיק הפנסיוני שלכם. 

 

לטכנולוגיה מתקדמת יש את היכולת לסייע לכם בשיפור מצבכם הפנסיוני בהווה ובעתיד הרחוק. בעזרת הצגה שקופה וברורה של התיק הפנסיוני שלכם, קבלת תובנות ועצות חכמות ומקצועיות לשיפור התיק הפנסיוני והשוואה של התנאים שלכם לאחרים, תוכלו לנהל את המוצרים הפנסיונים שלכם באופן מיטבי ואיכותי שעשוי לחסוך לכם כסף וליצור לכם חיסכון גדול יותר לגיל הפרישה. 

 

כל הטוב הזה מחכה לכם באיזור האישי ב cover. היכנסו והירשמו בתהליך קצר וללא עלות.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...

מהו כיסוי שארים ומדוע הוא כלול בקרן הפנסיה של רובנו?

הכירו את התנאים והיתרונות של כיסוי שארים – אחד...