fbpx

לכם יש את cover, ולעובדים שלכם יש את הפתרון הפנסיוני הטוב ביותר

חשיבותו של מנהל הסדר פנסיוני מקצועי לארגונים וחברות ומדוע אתם פשוט חייבים מנהל הסדר פנסיוני בארגון.

מנהל הסדר פנסיוני חיוני לכל ארגון המעסיק עובדים והוא מחזיק בתפקידים רבים שמטרתם היא ניהול תקין ושוטף של כל ההסדרים הפנסיוניים של המעסיק ועובדי הארגון. ניהול לקוי של ההסדרים הפנסיוניים הללו עשוי להיות בעל השלכות משמעותיות על מעסיקים ולכן, קיים צורך בניהול הסדרים פנסיוניים מקצועי ומתקדם המציע שלל יתרונות למעסיקים ולעובדים.

שוק הפנסיה בישראל עבר טלטלות לאורך השנים אשר הובילו לתיקונים בחקיקה. כיום קיימת דרישה חוקתית מהמעסיקים ומהמבוטחים לבנות תיק ביטוח פנסיוני רחב המורכב ממגוון מוצרים פנסיוניים. הרעיון ברור – להימנע מלשים את כל הביצים בסל אחד וליצור פיזור של השקעות וניהול סיכונים טוב יותר.

כחלק מהתקנות הרבות בתחום בפנסיוני, החליט הרגולטור הממונה על שוק ההון, הפנסיה והחיסכון באוצר ליצור מערכת פנסיונית מגוונת, רחבה ומאוזנת יותר אשר תסייע להבטיח את עתידם הכלכלי של הפורשים לפנסיה. בצעד הזה העביר הרגולטור אחריות רבה יותר על ציבור המעסיקים ונתן למבוטח יכולת בחירה ענפה של מוצרים, מסלולים וחברות שמנהלות אותם. מצב זה מחייב את המבוטחים ואת המעסיקים, להיות בעלי יכולת שליטה ובקרה על מערכת ביטוחית מורכבת בהרבה, מזו שהורגלו לה בעבר.

הרפורמה הזאת יצרה מצב בה כל מעסיק חייב לעטות כובע מקצועי נוסף של ניהול ובקרה שוטפים של המוצרים הפנסיוניים של עובדיהם. נשמע מורכב? זה אכן מורכב ודורש זמן יקר ולא מעט הבנה בתחום מכל מעסיק. מתוך האתגר זהה נולד תפקיד חדש – מנהל הסדר פנסיוני.

מהו מנהל הסדר פנסיוני?

מנהל הסדרים פנסיוניים בארגון הוא אדם או גוף אשר מופקד על ניהול כל ההסדרים הפנסיוניים של עובדי הארגון. הוא אינו עובד שכיר בארגון אלא אדם חיצוני ואובייקטיבי אשר תפקידו לשמור על האינטרסים הפנסיוניים של כל עובד ללא תלות בגוף פנסיוני מסויים או במעסיק.

מנהל הסדר פנסיוני אמור לספק ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לעובדים, להציע פתרונות פנסיוניים ועלויות מיטביות לעובדים בהתאם לסוג המוצרים הפנסיוניים המתאימים להם, לסייע בתהליכים בירוקרטיים, להעביר לעובדים מידע חיוני ושוטף על הביטוחים הפנסיוניים של כל אחד מהם ולבצע בקרה שוטפת על ביצוע ההפקדות לחברה המנהלת את המוצרים הפנסיוניים של כל עובד.

כפי שאתם מבינים, מדובר בתפקיד בעל אחריות רבה אשר מסייע באופן משמעותי לעובד ומאפשר לו ליהנות מייעוץ וניהול אובייקטיבי ומקצועי של התיק הפנסיוני שלו.

אבל מה עם המעסיק? כיצד עבודתו של מנהל ההסדר הפנסיוני מסייעת לו?

חשיבותו של מנהל הסדר פנסיוני לכל ארגון 

מנהל ההסדר הפנסיוני מציע לארגונים וחברות שירותי תכנון, יישום ובקרה של כל המדיניות הפנסיונית בארגון. במקום שמעסיקים יעסקו בפן הפנסיוני על כל מורכבותו, מנהל ההסדר עושה זאת עבורם ובאופן מקצועי, יעיל ובטוח יותר. כחלק מתפקידו, מנהל ההסדר מעביר למעסיק שלל דוחות שוטפים בהם: דו”ח מצב, דו”ח פיצויים, דו”חות סטטיסטיים, דו”ח גביה, דו”חות בקרה ועוד.

למעשה באמצעות ניהול הפן הפנסיוני כולו, מנהל ההסדר מהווה גם אמצעי לשיווק פנים ארגוני המציע תוכניות פנסיוניות מצוינות לעובדי הארגון.

היבט חשוב נוסף בעבודתו של מנהל הסדר פנסיוני הוא תהליך הגביה. מנהל ההסדר פועל על למנת לחבר באופן מיטבי בין מערכי הגביה של הארגון ואלו של החברה המנהלת את המוצרים הפנסיוניים.

אך יותר מהכל, מנהל הסדר פנסיוני מוריד מכתפיו של המעסיק אחריות כבדה של ניהול התיקים הפנסיונים של כל אחד מעובדי הארגון ובכך מפחית באופן משמעותי אפשרות לשגיאות ותקלות ומבטיח פעילות פנסיונית תקינה בין המעסיק לעובד לגוף הפנסיוני.

האחריות הגדולה המוטלת המעסיק עשויה להיות בעלת השלכות משמעותיות במידה וההסדרים הפנסיוניים של עובדיו אינם מנוהלים כראוי.

דוגמה אחת לכך היא מעסיק בחברה ששכח להפקיד חלק מההפקדות החודשיות של העובד לקרן הפנסיה. כאשר אותו עובד סיים את עבודתו בחברה הוא ברר על כספי הפיצויים והתמלוגים שהועברו על ידי המעסיק וגילה שחלק מהכספים כלל לא הועברו לקרן. העובד תבע את המעסיק, זכה בתביעה וקיבל את הכספים החסרים בתוספת תשלום פיצויים גבוה ממעסיקו לשעבר.

כאשר קיים בחברה מנהל הסדר פנסיוני מקצועי ומיומן, ניתן למזער את הטעויות האלה באופן משמעותי ולחסוך כסף רב על תביעות וסכסוכים. חברת cover מעניקה שירותי ניהול הסדרים פנסיוניים לחברות וארגונים ומשלבת שירות מצוין ומקצועי, מוצרים פנסיוניים איכותיים במחירים אטרקטיביים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים.

cover מציעה לארגונים שקט נפשי ופתרונות פנסיוניים מקצועיים ומתקדמים

אם חשבתם לנהל בעצמכם את כל ההסדרים הפנסיוניים של עובדיכם, כדאי שתחשבו מחדש על התפקיד שאוסף תחתיו כל כך הרבה תחומי אחריות. ניהול הסדר פנסיוני הוא לא עניין של מה בכך – כל עסק, חברה וארגון אשר מעסיקים עובדים, חייבים לשכור את שירותיו של מנהל הסדר פנסיוני מקצועי ואיכותי אשר יהיה אמון על תחום הניהול הפנסיוני של עובדיו.

היות ומדובר בתפקיד בעל משמעות אדירה הן לעובדים והן למעסיק, ישנה חשיבות גדולה בבחירת מנהל הסדר פנסיוני מהשורה הראשונה, כזה שתוכלו לסמוך עליו ולדעת שאתם והעובדים שלכם נמצאים בידיים בטוחות.

ניהול הסדרים פנסיונים של חברת cover מאפשר לכם ליהנות מניהול הסדר פנסיוני מקצועי, עקבי ואיכותי. בחברה שלנו פועלים מנהלי הסדרים פנסיוניים מצוינים ובעלי ניסיון רב בניהול הסדרים פנסיוניים בארגונים וחברות. בנוסף להון האנושי שלנו, אנו מאפשרים לעובדים שלכם ליהנות מהתאמה מדויקת של מוצרים פנסיוניים לצרכים הייחודיים של כל אחד מהם ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

אך מעבר לכך, יתרון נוסף ומשמעותי שאנו מציעים הוא הנגשת מידע פנסיוני מלא הן למעסיק והן לכל לכל אחד מעובדי הארגון באופן פשוט, נגיש ונוח – בכל זמן ומכל מקום. הפלטפורמה הייחודית של cover פועלת בטכנולוגיית AI חכמה, מעדכנת באופן קבוע את נתוני התיק הפנסיוני של כל עובד ומציגה אותו באופן פשוט, שקוף, וברור.

זהו יתרון משמעותי הן לעובדים והן למעסיקים והוא מאפשר לכם לפקח בכל רגע נתון אחר ההסדרים הפנסיוניים עם עובדי הארגון.

התקדמו לניהול הסדר פנסיוני שנותן לכם יותר.  לקביעת דמו נשמח לעמוד לשירותכם.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...