fbpx

לנהל את העסק בראש שקט: כך הסדר פנסיוני למעסיקים עוזר לעסק שלכם

הכירו את היתרונות הבולטים של שירותי התפעול והניהול הפנסיוני של cover. 

 

תפעול וניהול הסדרים פנסיוניים כרוכים בעבודה רבה ומצריכים ידע מקצועי רחב וזמן רב. באמצעות שירותי התפעול וניהול ההסדר הפנסיוני של חברת cover אתם יכולים להיות בטוחים שבכל הנוגע להיבט הפנסיוני של הארגון, אתם בידיים טובות. 

 

כל מנהל בארגון וכל בעל עסק או חברה יודע שניהול עסק הוא עניין לא פשוט כלל. כאשר מוסיפים למשוואה ניהול עובדים, העניין הופך למורכב אף יותר. לכל מעסיק במדינת ישראל ישנה חבות כלפיי כל עובד. חלק משמעותי מאותה חבות הוא ניהול וביצוע הפקדות לביטוח הפנסיה של כל עובד.

 

בעוד שעובדים עצמאיים חייבים בהפקדות עצמאיות לביטוח הפנסיה, כאשר מדובר בעובדים שכירים, האחריות הכבדה חלה על המעסיק והוא מחויב לבצע הפקדות חודשיות לביטוח הפנסיה של כל עובד, בהתאם לשכרו הפניסיוני. אך מה קורה כאשר עובדים רבים בוחרים להתנהל עם סוכני ביטוח שונים מטעמם? אז העניין הופך למורכב במיוחד ומחייב משנה זהירות בכל הנוגע להפרשות הפנסיוניות בכל קופה, עבור כל עובד.

 

איך מנהלים היטב את ההיבט הפנסוני לצד ניהול שוטף של העסק? כאן מנהל הסדר פנסיוני נכנס לתמונה.

מנהל הסדר פנסיוני: ניהול פנסיוני בראש שקט

כיום כל עסק וכל ארגון כבר יודעים שכדי לנהל היטב את ההסדרים הפנסיוניים של העובדים, קיים צורך בגורם חיצוני שיעשה סדר בבלגן וינהל היטב את כל ההיבט הפנסיוני של הארגון. את התפקיד הזה ממלא מנהל הסדר פנסיוני.

 

מנהל ההסדר הוא איש מקצוע בעל ידע, רישיון וניסיון בניהול פנסיוני. הוא אינו עובד שכיר של הארגון אך הוא אמון על ניהול כל ההיבט הפנסיוני בארגון ומעניק שירות שוטף הן למעסיק והן לעובדים בארגון. עבודתו של מנהל ההסדר הפנסיוני רבה ומגוונת ומוטלת עליו אחריות רבה.

 

מהם תפקידיו של מנהל ההסדר הפנסיוני?

תחומי אחריותו של מנהל ההסדר הפנסיוני בארגון חולשים על פני שלל היבטים פנסיוניים, כגון:

 

  1. התאמת התכנית הפנסיונית המתאימה ביותר לכל עובד על פי נתוניו האישיים התעסוקתיים, צרכיו ומטרותיו העתידיות.
  2. התאמת התכנית הפנסיונית בהתאם לסטטוס המשתנה של כל עובד, כולל מעקב אחר השינויים הרגולטוריים והשינויים במצבו המשפחתי, האישי והתעסוקתי של העובד.
  3. ניהול ההפקדות בהתאם לשכרו הפנסיוני של כל עובד ופיקוח על העברות הכספים וקליטתם בחברות הביטוח ובתי ההשקעות. 
  4. עבודה מול סוכני ביטוח שונים מולם העובדים בוחרים לעיתים לעבוד. 
  5. מעקב ודיווח למעסיק אודות כל ההסדרים הפנסיוניים של העובדים בארגון.

אם כך, ניתן לראות שלמנהל ההסדר הפנסיוני בארגון ישנה חשיבות רבה ולכן כדאי למצוא מנהל הסדר פנסיוני איכותי, מקצועי ומיומן אשר יעשה את עבודתו נאמנה ויעניק למעסיק תחושת ביטחון וראש שקט. 

 

כשם שניהול הסדר פנסיוני מצוין יכול לחסוך למעסיק זמן יקר, תקלות וחשיפה לתביעות, כאשר בוחרים מנהל הסדר פנסיוני שאינו מיומן ומקצועי מספיק, הנזק עשוי לעלות על התועלת. 

 

ניהול לקוי של ההסדרים הפנסיוניים בארגון יכול להוביל להפקדות שגויות בביטוחים הפנסיוניים של העובדים, מה שעשוי לפגוע בחיסכון הפנסיוני שלהם ולחשוף את המעסיק למשבר אמון ולתביעות הנושאות הפסד כספי גבוה. 

 

נוסף על כך, מנהל הסדר שאינו מתנהל באופן מסודר ויעיל מול סוכני הביטוח של עובדי הארגון עשוי לגרום לכשלי תקשורת ואי העברת נתונים חשובים שפוגעים בהסדרים הפנסיוניים של העובדים ובניהול הפקדות נכון מצד המעסיק.

ניהול הסדר פנסיוני למעסיקים של חברת cover

חברת קאבר מציעה שירות ייחודי של ניהול הסדר פנסיוני למעסיקים. השירות כולל מנהלי הסדר פנסיוני מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בעבודה עם חברות וארגונים. לידע המקצועי ולהון האנושי מצטרפים כלים טכנולוגיים מתקדמים שהופכים את ניהול ההסדרים הפנסיוניים בארגון לנוחים, שקופים ויעילים יותר.

 

שירותי התפעול הפנסיוני לעסקים כולל מגוון יתרונות בולטים הם עבור המעסיקים והן עבור העובדים. היתרונות למעסיקים כוללים מעטפת שלמה של שירותים בהם ניהול הפקדות, דוחות והצפת חשיפות וסיכונים לארגון, ניהול פשוט ומרוכז, טיפול בריבוי סוכני ביטוח של עובדי הארגון והמון שקט נפשי וזמן פנוי עבור המעסיק.

 

גם עבור העובדים בארגון ישנם ישנם יתרונות רבים בהם קבלת מעטפת שירותים מותאמת אישית הכוללת התאמה של מוצרים פנסיוניים וביטוחיים הטובים ביותר עבור צרכיו ומאפייניו של כל עובד. השירות של קאבר מעניק ביטחון לעובדים, מלווה אותם לאורך כל הדרך ומייצג כל עובד מול הגופים המוסדיים בכל נקודת שינוי בחיים.

 

לכל היתרונות הללו מתווספים כלים טכנולוגיים מהפכניים הכוללים מערכת חכמה בה המעסיק והעובדים יכולים לצפות בכל הנתונים הפנסיוניים. עבור המעסיקים יצרנו דשבורד ידידותי למשתמש אשר מנגיש למעסיק את כל המידע הפנסיוני הרלוונטי של העובדים בארגון ומאפשר לו לצפות בו מכל מקום, כל הזמן. 

 

עבור העובדים יצרנו דשבורד חכם ונוח לשימוש בו כל עובד יכול לצפות בכל נתוני התיק הפנסיוני שלו בקלות ובמהירות. 

 

המערכת מבוססת על טכנולוגיית AI אשר מעדכנת את הנתונים באופן שוטף ואפילו מציעה לכל מבוטח עצות חכמות לשיפור התיק הביטוחי שלו.

כוח צרכני גדול להשיג מחירים נמוכים במיוחד

חברת קאבר מספקת שירותים למגוון חברות וארגונים. כלומר, אנו פועלים מול מסה גדולה של מבוטחים אשר סומכים עלינו שנשיג עבורם את התוכניות הפנסיוניות הטובות והמשתלמות ביותר. באמצעות הכוח הצרכני הגדול שלנו אנו פועלים מול כל חבו הביטוח ובתי ההשקעות ומשיגים תנאים ללא תחרות.

 

עם תפעול פנסיוני למעסיקים של קאבר, אתם והעובדים שלכם תקבלו שירות נהדר, מקצועי ושקוף שמגיע בעסקת חבילה עם מחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

התקדמו לשירותי התפעול והניהול הפנסיוניים הטובים ביותר בארץ. לקבלת דמו צרו איתנו קשר או השאירו את פרטיכם וניצור אתכם קשר בהקדם. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...