fbpx

מדוע אתם ממש צריכים מנהל הסדר פנסיוני לעסק שלכם?

ניהול הסדר פנסיוני הוא אחד הפרמטרים המאתגרים והחשובים ביותר בעסק שלכם. cover מאפשרת לכם להתקדם לשירותי ניהול ותפעול פנסיוניים שמתאימים בדיוק עבורכם ועבור העובדים שלכם.

 

מנהלים עסק, חברה או ארגון? כדאי שתדעו כי העבודה השוטפת של העסק שלכם מגיעה בעסקת חבילה עם ניהול כל הפן הפנסיוני של העסק. אם אתם לא מומחים בתחום הפנסיוני ואין לכם זמן בשפע, כנראה שאתם ממש צריכים מנהל הסדר פנסיוני שינהל ויתפעל את התחום הפנסיוני כולו ואת ההסדרים הפנסיוניים שלכם עם העובדים שלכם.

 

אם חשבתם לייעל את העבודה, לקצץ בהוצאות העסק או ליטול על עצמכם יותר תחומי אחריות, התחום הפנסיוני בעסק הוא לא המקום להקל בו ראש. לניהול ההסדרים הפנסיוניים בעסק שלכם ישנה השפעה אדירה על שביעות רצונם של העובדים שלכם, על עמידה קפדנית בדרישות החוק ועל החשיפה שלכם לטעויות ולתביעות שעשויות להוביל לאובדן של לא מעט כסף. 

 

בכל הקשור לפן הפנסיוני, השאירו את מלאכת הניהול והתפעול למי שמבין את התחום על בוריו ופנוי לעסוק בו באופן מקצועי מלא. אנחנו מדברים כמובן על מנהל הסדר פנסיוני. מהו מנהל הסדר פנסיוני, מדוע הוא חשוב כל כך לעסק שלכם וכיצד הוא יכול להועיל לכם ולעובדים שלכם? כל התשובות בהמשך המאמר.

מהם תפקידו של מנהל הסדר פנסיוני ומדוע הוא חשוב כל כך לעסק שלכם?

מנהל הסדר פנסיוני אחראי לכל הפן הפנסיוני בעסק או בארגון. הוא הסמכות אליה תוכלו לפנות כמעסיקים בכל שאלה, לקבלת דיווחים אודות המידע הפנסיוני ועבור ההפקדות וההסדרים הפנסיוניים עם עובדיכם. בנוסף, מנהל ההסדר הפנסיוני עומד לרשות כל עובד ומעניק לו שירות באופן פרטני הכולל התאמת המוצרים הפנסיוניים המתאימים ביותר לסטטוס האישי והתעסוקתי שלו, מתן מענה לשאלות וסוגיות פנסיוניות שונות וניהול שוטף של כלל התיקים הפנסיוניים של העובדים. 

 

מנהל הסדר פנסיוני הוא הגוף המקשר בין המעסיק, לחברות המנהלות את הביטוחים הפנסיונים ולעובדים. הוא חוסך למעסיק המון זמן והתעסקות בתחום הפנסיוני ומהווה סמכות מקצועית בכל עניין הקשור לתחום הפנסיוני בעסק.

 

ניהול ותפעול ההסדרים הפנסיוניים בעסק באמצעות מנהל הסדר פנסיוני מקצועי ומיומן לא רק חוסך לכם זמן אלא גם מפחית באופן משמעותי אפשרות לביצוע טעויות שעלולות להיות כרוכות בכסף רב ולעיתים אף בתביעות.

 

אחת מהטעויות הנפוצות בניהול פיננסי לא מקצועי היא טעות בחישוב ההפקדות לביטוח הפנסיה של העובד. טעות כזו לא רק שהינה עבירה על החוק, אלא גם פוגעת במוניטין של העסק ועשויה לגרור לתביעה ולקנסות כבדים.

 

התנהלות פנסיונית תקינה באמצעות מנהל הסדר פנסיוני מקצועי, תעניק לכם ראש שקט בכל הנוגע לניהול ותפעול הפן הפנסיוני של העסק.

מדוע ניהול הסדר פנסיוני מקצועי ואיכותי חשוב לעובדים?

כל העובדים שונים זה מזה ובעלי צרכים, העדפות וסטטוסים מקצועיים ואישיים שונים. לכן, זה רק מתבקש שכל אחד מהם יקבל מענה מקצועי אישי בכל הנוגע לפנסיה שלו.

 

אחד מתפקידו העיקריים של מנהל הסדר פנסיוני הוא לעמוד לרשות העובדים בעסק ולהעניק להם שירות פנסיוני אישי הכולל מענה מדויק לצרכיהם הייחודיים. אדם בשנות העשרים, ללא משפחה, יהיה בעל צרכים פנסיוניים שונים מאדם שנמצא בשנות הארבעים לחייו ובעל אישה וילדים. לכן מנהל הסדר פנסיוני איכותי יבחן את כל המאפיינים הרלוונטיים של כל עובד ויתאים עבורו את ביטוח הפנסיה ומוצרים פנסיוניים נוספים שישרתו אותו באופן הטוב ביותר.

 

מנהל הסדר פנסיוני יכול לשמש כסוכן ביטוח של העובדים או כמנהל ההסדרים הפנסיוניים שעובד מול הסוכן הפנסיוני של העובד ומול המעסיק. כך או כך, מנהל ההסדר הפנסיוני אחראי לוודא כי עבור כל עובד יופקדו כל ההפרשות הפנסיוניות וכי הוא יקבל מענה ביטוחי בהתאם לכל מכשיר פנסיוני, לצרכיו ולדרישות החוק.

מדוע שירות הניהול והתפעול של קאבר הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר לעסק שלכם?

ישנם מנהלי הסדרים פנסיוניים רבים, אך שירות ייחודי כמו של קאבר יש רק אחד. אנחנו לא רק אוספים תחתינו את מנהלי ההסדר הפנסיוני הטובים והמקצועיים ביותר אלא מספקים למעסיק מעטפת שירותים רחבה הכוללת את כל הדרוש לניהול ותפעול הפן הפנסיוני בעסק בשילוב טכנולוגיה חכמה.

 

מנהלי ההסדר הפנסיוני שלנו יעמדו לרשותכם ולרשות העובדים שלכם בכל עניין ובכל סוגייה פנסיונית ואף יאפשרו חיסכון משמעותי בעלויות המוצרים הפנסיוניים. כחברה העובדת עם מספר רב של לקוחות, אנו מהווים כוח צרכני משמעותי אשר מאפשר לנו להשיג את התנאים הטובים ביותר בשוק מחברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים. אנו מספקים לכל עובד מגוון אפשרויות פנסיוניות מגוונות, איכותיות ובדמי ניהול נמוכים במיוחד.

מה עוד?

לצד שירות אנושי ומקצועי אנו מעמידים לרשות המעסיקים מערכת חכמה ומתקדמת אשר מציגה את כל הנתונים הפנסיוניים של העובדים במקום אחד, באופן שקוף ונגיש.

 

בנוסף, אנו מספקים לכל עובד מערכת אישית בה הוא יכול לצפות בכל זמן ומכל מקום בתיק הפנסיוני שלו על כל מרכיביו ואף לקבל עצות וטיפים לשיפור התיק הפנסיוני שלו. המערכות הללו מתעדכנות באופן שוטף ומציגות את המידע העדכני ביותר בכל רגע נתון.

כיצד מצטרפים לשירות?

זה פשוט! לוחצים כאן, משאירים פרטים ואנו כבר ניצור אתכם קשר ונקבע פגישה בה נראה לכם כיצד שירותי הניהול והתפעול לעסקים של קאבר יכולים לסייע לעסק שלכם.

 

ההצטרפות לשירות פשוטה ומהירה ואינה מצריכה מכם שום פעולה מיוחדת או טרחה – אנו נעשה הכל, ננהל ונתפעל את כל ההסדרים הפנסיוניים מול העובדים שלכם, נעביר דיווחים שוטפים אחר ההפקדות ונוודא שהכל מתנהל כשורה ובאופן הטוב ביותר לעסק שלכם.

 

צרו איתנו קשר והתקדמו לשירות ניהול ותפעול פנסיוני המקצועי והמתקדם ביותר בארץ.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...