fbpx

מהם ההבדלים בין המערכת החכמה של cover לאתרים של משרד האוצר?

מידע אודות ביטוחים וחסכונות פנסיוניים ניתן לקבל בשלל פלטפורמות, אך יש מקום אחד בו תוכלו לקבל את כל המידע בכל זמן שתרצו. 

 

בשנים האחרונות הושקו מספר פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לקבל מגוון נתונים פנסיוניים אישיים אונליין. באתרים הר הביטוח, הר הכסף והמסלקה הפנסיונית תוכלו לקבל שלל פרטים על הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם או של בני משפחה שנפטרו.

 

מה ההבדלים ביניהם, מה תוכלו לקבל בכל אחד מהם והאם קיימת אלטרנטיבה טובה יותר בשוק? הכירו את המערכת החכמה שתאפשר לכם לנהל ולעקוב אחר התיק הפנסיוני שלכם באופן שקוף ונוח. 

 

מערכת cover היא פלטפורמה דיגיטלית חכמה שנוסדה ומנוהלת על ידי חברת קאבר אשר מאפשרת לכם לקבל מידע פנסיוני נרחב בכל זמן ובכל מקום.

 

מתלבטים היכן תוכלו לבדוק אילו ביטוחים יש לכם, האם יש חסכונות אבודים של קרוב משפחה שנפטר והיכן מנוהלים החסכונות וההשקעות הפנסיוניים שלכם? 

 

הכנו עבורכם מדריך מפורט על המערכות השונות ומה תוכלו לקבל בכל מאחת מהן.

המסלקה הפנסיונית 

משרד האוצר יזם את הקמת המסלקה הפנסיונית להנגשת מידע ושיפור הדיוק והיעילות של מכשירי חיסכון וביטוח פנסיוניים. המסלקה מספקת מידע ומציעה סליקת כספים שמאפשרת למעסיקים להעביר כספי הפנסיה והביטוח ישירות לחשבונות העובדים שלהם. תהליך הרישום לשירות פתוח לאזרחים בעלי תעודת זהות ישראלית, וקבלת המידע וביצוע הפעולות באתר כרוכים בתשלום.

 

המסלקה מציעה מספר שירותים בהם קבלת מידע עבור אנשים פרטיים, סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים ומעסיקים. במסלקה ניתן לקבל מידע על חיסכון פנסיוני, דמי ניהול פנסיה, מוטבים ועוד. בנוסף, המסלקה מציעה אפשרות לקבל מידע בתדירות קבועה מראש ומאפשרת בקשות למידע ספציפי על מוצר או חברת ניהול מסוימת.

 

המידע שניתן לקבל במסלקה הפנסיונית:

 

  • הפקת דו”ח מידע פנסיוני
  • קבלת מידע פנסיוני בכניסה לעבודה חדשה
  • עדכון פרטים אישיים במוצרים הפנסיונים השונים
  • בקשה לביטול ייפוי כוח

הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוא אתר המופעל על ידי הממשלה. האתר נוסד על מנת לעזור למבוטחים לזהות בקלות מקרים של כפל ביטוחי בכמה שלבים.

 

אתר “הר הביטוח” מאפשר למשתמשים לבדוק אילו מוצרי ביטוח הם רכשו ולוודא שהם לא משלמים פעמיים על אותו ביטוח. האתר שהושק על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון בשנת 2017, הוא מנוע חיפוש המאפשר למבוטחים למצוא את כל מוצרי הביטוח שרכשו ומהווים חלק מהתיק הביטוחי שלהם. ניתן להשתמש באתר על מנת לאתר כפל ביטוחי במגוון תחומי הביטוח.

 

על ידי הזנת מספר תעודת הזהות ותאריך הנפקת תעודת הזהות המשתמשים יכולים לצפות בכל מוצרי הביטוח הזמינים, רשימת חברות הביטוח, פילוח לפי תחום ביטוח, פרמיה ששולמה עבור כל ביטוח ומידע נוסף.

 

השירות ניתן ללא תשלום.

 

הביטוחים עליהם ניתן לקבל מידע באתר הר הביטוח:

 

  • ביטוח חובה לרכב
  • ביטוח צד ג’ ומקיף לרכב
  • ביטוח דירה ותכולה
  • ביטוח עסק ותכולה
  • ביטוח בריאות
  • ביטוח חיים למקרה מוות (ללא חיסכון)
  • ביטוח חיים למשכנתא
  • ביטוח חיים עם חיסכון – פוליסת חיסכון המאפשרת לחסוך ובה ניתן לרכוש גם כיסויים ביטוחיים למקרה מוות ואובדן כושר עבודה (ללא ביטוח מנהלים).

הר הכסף

משרד האוצר מפעיל אתר בשם “הר הכסף” המסייע לאזרחים לאתר כספים אבודים במוצרי חיסכון פנסיוניים, פוליסות ביטוח חיים וכן חשבונות בנק לא פעילים. האתר, שהושק בספטמבר 2016, הינו מיזם משותף עם בנק ישראל ומטרתו לספק דרך חינמית ויעילה לאיתור כספים אבודים של הציבור.

 

לאחרונה הושק אתר “הר הכסף 2”, המרחיב את המעקב אחר כספים אבודים לכלל פיקדונות וחשבונות בנק שאינם פעילים. 

 

מידע שניתן לקבל באתר הר הכסף:

 

  • איתור כספים אישיים
  • איתור כספים של קרוב משפחה שנפטר
  • איתור חשבונות בנק ופקדונות לא פעילים
  • איתור כספי פנסיה וביטוחי חיים אבודים

האזור האישי my cover

חברת cover פיתחה ממשק מותאם אישית ללקוחות, הנקרא “my cover”, המאפשר לכל אדם לצפות בכל החסכונות החסכונות והביטוחים הפנסיוניים שלו במקום אחד, ללא קשר לסוגי חברות הביטוח ובתי ההשקעות בהם מנוהלים המוצרים הפנסיוניים השונים.

 

ההבדל בין המסלקה הפנסיונית לבין המערכת של cover ניכר בכמות הנתונים הרבה שניתן לקבל באיזור האישי של cover לעומת המידע הניתן במסלקה הפנסיונית, וכן בנגישות הגבוהה למידע העדכני ביותר, ללא צורך בתשלום. 

 

באמצעות מגוון כלים דיגיטליים, מבוטחים יכולים לעקוב אחר מצבם הביטוחי, הכיסויים והחסכונות שלהם, ולקבל המלצות והצעות לשיפור התיק הפנסיוני באופן תדיר ובהתאמה אישית.

 

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, מאפשר למערכת לשאוב באופן קבוע נתונים עדכניים אודות התיק הפנסיוני של כל לקוח, כך שתוכלו לקבל בקלות את המידע העדכני ביותר בכל זמן שתרצו.

 

נתוני התיק הפנסיוני מופיעים בדשבורד נגיש וידידותי למשתמש וכתובים באופן פשוט וברור שמאפשר הבנה מלאה של כל רכיב ורכיב בתיק הפנסיוני. 

 

המערכת של cover היא הדור הבא של ניהול פנסיה בישראל והיא מספקת מענה רחב וארוך טווח למבוטחים וחוסכים שרוצים לקבל מידע עדכני, שקוף ומפורט על התיק הפנסיוני שלהם. לצד השימוש במערכת הדיגיטלית, מומחה בתחום הפנסיוני יצור קשר עם כל לקוח כדי לתת הצעות אטרקטיביות ומדויקות לצרכיו למען יצירת תיק פנסיוני איכותי ומשתלם יותר.

 

ההרשמה למערכת מהירה ופשוטה והשירות כולו ניתן ללא תשלום.

 

המידע ניתן לקבל באיזור האישי:

 

  • נתונים אודות ביטוחים במוצרים פנסיוניים, ביטוחי חיים, בריאות ותאונות אישיות 
  • מידע על חסכונות פנסיונים, סכום החיסכון, החברה המנהלת, דמי ניהול והפקדות אחרונות 
  • מוצרים פנסיונים שאינם פעילים 
  • הערכת חיסכון צפוי בגיל הפרישה  
  • המלצות אישיות לשיפור התיק הפנסיוני 

 

התקדמו לניהול פנסיוני איכותי, שקוף ומקצועי יותר. הרשמו לאיזור האישי my cover ובעזרת מערכת חכמה ויועץ פנסיוני מומחה תוכלו לנהל את התיק הפנסיוני שלכם באופן מיטבי ובראש שקט. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...