fbpx

עולם הביטוח והחיסכון – מעניבה לאפליקציה

בזכות טכנולוגיה חכמה ונבחרת של מומחים בתחומי הביטוח והחיסכון, יצרנו עבורכם שירותים פנסיוניים שנותנים לכם יותר.

אנשים רבים נוטים להירתע מעיסוק בביטוחים ובחסכונות הפנסיוניים שלהם, מתוך חשש כי מדובר בנושא מורכב ששמור לאנשי מקצוע בלבד. אנחנו כאן כדי לשנות את זה.

באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מגובים במערך שירות מקצועי ואיכותי, פיתחנו מערכת שמנגישה לכל אדם את התיק הפנסיוני שלו ומאפשרת לו להבין אותו היטב, לקבל תובנות מקצועיות וליצור תיק פנסיוני שעונה באופן מיטבי על צרכיו.

חברת cover משנה את התחום הפנסיוני והביטוחי באמצעות 3 כלים משמעותיים: טכנולוגיה מתקדמת, שירות אישי ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

אנו מעניקים לכל לקוח את האפשרות לצפות בתיק הפנסיוני שלו באופן מלא, לקבל תובנות מקצועיות חשובות ולנהל את התיק הפנסיוני שלו באופן שקוף, מושכל ומיטבי שמתאים לו בדיוק.

לצד הטכנולוגיה החכמה, אנו מעניקים שירות אישי ומקצועי באמצעות נבחרת מצוינת של יועצים פנסיוניים אשר משיגים ללקוחותינו את המוצרים הפנסיונים הטובים ביותר, בתנאים הטובים ביותר. בזכות הכוח הצרכני הגדול שלנו, אנו עובדים עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בארץ ומקבלים את התנאים המשתלמים ביותר עבור לקוחותינו, מבלי להיות מחוייבים לאף חברה.

מכניסים צבע לעולם הפנסיוני

התחום הפנסיוני נחשב לתחום אפרפר שעיסוקו שמור רק לאנשי מקצוע שעוסקים בתחום. אנו פועלים כדי לשנות את זה ולהנגיש לכל אדם את תחומי הביטוח, החיסכון והפנסיה באופן ידידותי, נגיש וברור.

cover מכניסה לעולם הפנסיוני חדשנות והמון צבע שמאפשרים ללקוחותינו לרכוש מוצרים פנסיונים מצוינים ולהבין את התיק הפנסיוני שלהם.

החדשנות הטכנולוגית של cover מאפשרת לנו לעשות התאמות של התיק הפנסיוני שלכם בהתאם לשינויים שחלים בחייכם. במקום שתמשיכו להחזיק בביטוחים וחסכונות שאינם מתאימים יותר לצרכיכם, אנו מתאימים את המוצרים הפנסיוניים שלכם לכל סטטוס ושלב בו אתם נמצאים בחייכם.

השירותים שלנו:

  • אזור אישי – my cover
  • בדיקת תיק ביטוחי
  • תוכנית חיסכון פנסיוני
  • ביטוחי חיים ומשכנתא
  • ביטוחי בריאות ותאונות אישיות

בדיקת התיק הביטוחי שלכם 

ביטוחים פנסיוניים הם דרך מצוינת ליצור חסכונות איכותיים לעתיד ולהבטיח פיצוי כספי במקרים בהם יכולת ההשתכרות נפגעת. כיום קיים מגוון רחב של ביטוחים אשר ניתן להתאים לצרכי כל מבוטח ובני משפחתו. על מנת שתהיו בטוחים שבחרתם את הביטוחים המתאימים ביותר עבורכם, אנו מציעים שירות מקיף ומקצועי של בדיקת התיק הביטוחי שלכם. הבדיקה שלנו תוודא שהכיסויים הביטוחיים שלכם נותנים מענה לכל שלב בחייכם, שעלות הביטוחים אטרקטיבית ושהחיסכון הפנסיוני שלכם מושקע היטב.

אנו לא תלויים באף חברת ביטוח או בית השקעות ולכן מתחייבים לשירות אובייקטיבי, שקוף לחלוטין, שרואה רק את טובתכם.

בדיקת התיק הביטוחי מאפשרת לנו להציע לכם כיסויים ביטוחיים איכותיים בדמי ניהול נמוכים ובתנאים הטובים ביותר. בחירת הכיסויים נעשית בהתאמה אישית לצרכיכם, למצבכם הבריאותי, לתחום העיסוק שכם ולגובה השכר.

אנשים רבים עשויים לרכוש בטעות ביטוחים כפולים. אנו יוצרים תיק ביטוחי שמונע כפל ביטוחי וחוסך לכם כסף. אנו בודקים את מוצרי החיסכון והביטוח השונים בהתאם למדדי השירות של החברה והתשואות שהיא יודעת לייצר לאורך זמן, מה שמגדיל את הסיכוי שתהנו מתשואה גבוהה יותר עד גיל הפרישה.

תוכנית חיסכון פנסיוני

מטרתו העיקרית של חיסכון פנסיוני הוא לחסוך כספים לגיל הפרישה. ישנן קרנות פנסיה שונות ושלל מוצרי חיסכון פנסיוניים אשר יכולים לשרת את המטרה הזאת. עם זאת, לא כל מכשירי החיסכון נוצרו שווים. אנו עובדים עם כל קרנות הפנסיה הגדולות, אך אנו מחוייבים רק לכם. בזכות כוח צרכני גדול של אלפי לקוחות, אנו משיגים מוצרי חיסכון בתנאים אטרקטיביים במיוחד, עם דמי ניהול נמוכים.

יש לנו כלים דיגיטליים חכמים שמאפשרים לנו להתעדכן בכל שינוי בשוק ולהביא אותו אליכם. לצד חדשנות דיגיטלית אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מצוין וסיוע במימוש זכויות.

ביטוחים שיוצרים שקט נפשי

ביטוח בקליק – אנו מציעים ללקוחותינו ביטוחי חיים, משכנתא, בריאות ותאונות אישיות. לביטוחים האלו יש משמעות גדולה במיוחד על כל אדם והם יכולים להבטיח לכם ולבני משפחתכם שקט נפשי בכל הנוגע למצבים של אובדן כושר עבודה, מחלה, תאונה או פטירה.

ביטוח חיים

מאחורי ביטוח חיים עומד עיקרון פשוט ואחיד בין החברות השונות – במקרה פטירה של המבוטח, המוטבים שלו יקבלו את סכום הביטוח. בתהליך דיגיטלי קצר, אנו יודעים להתאים את סכום הביטוח האידיאלי עבורכם ולתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

הצטרפות לביטוח חיים כרוכה במילוי הצהרת בריאות. לכל חברת ביטוח יש תנאי חיתום שונים וישנן חברות שיסרבו לבטוח אנשים מסויימים מכיוון שהם מעשנים, מבוגרים או בעלי מחלות רקע. אנו מעניקים ביטוח חיים פרטי לכלל לקוחותינו במחיר אטרקטיבי לאורך כל תקופת הפוליסה.

ביטוח בריאות ותאונות אישיות

ביטוח בריאות צריך לספק מענה רחב במקרים רפואיים שונים. כאשר אתם רוכשים ביטוח בריאות דרך cover, אתם נהנים מכוח צרכני גדול ומקבלים את הביטוחים הטובים ביותר, בתנאים הטובים ביותר ועם ייצוג אישי במקרה של תביעה.

אזור אישי – my cover

האיזור האישי שלכם ב -cover הוא המקום בו תוכלו להכיר את התיק הפנסיוני שלכם על בוריו.

פנסיה בקליק – לאחר הליך הרשמה קצר וללא עלות, תוכלו לראות את כל החסכונות והביטוחים הפנסיוניים שלכם במקום אחד. זה המקום למצוא חסכונות אבודים שנשכחו מאחור ולהבין מהם דמי הניהול שאתם משלמים על כל מוצר פנסיוני. באיזור האישי תקבלו תובנות חכמות ומקצועיות על הביטוחים והחסכונות שלכם, כך שתוכלו לשפר את התיק הפנסיוני שלכם ולהתאים אותו לצרכים האישיים שלכם.

האיזור האישי מאפשר לכם לקבל מבט לעתיד הפנסיוני שלכם, לראות כמה כסף חסכתם ומהי הקצבה שאתם צפויים לקבל בפרישה.

כל המידע באיזור האישי מוצג באופן נוח, נגיש ושקוף, כך שתוכלו להבין באופן פשוט וברור את התיק הביטוחי שלכם, ובהתאם תוכלו לקבל החלטות מושכלות בנוגע לניהול שלו.

חברת cover מציעה מגוון רחב של שירותים שהופכים את תחום הפנסיוני לנגיש וברור לכל אדם ויכולים לחסוך לכם כסף רב לאורך זמן. רוצים ללמוד יותר על העולם הפנסיוני? בבלוג שלנו תוכלו לקרוא מגוון מאמרים שיסייעו לכם בהבנה של הביטוחים והחסכונות הפנסיוניים שלכם.

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...