fbpx

שקט למעסיקים – ניהול פנסיה לעובדים בצורה דיגיטלית וחדשנית

כל היתרונות של תפעול פנסיוני לעסקים המשלב הון אנושי מצוין וטכנולוגיה חכמה.

לנהל חברה או ארגון זה לא עסק פשוט. מלבד העיסוק המקצועי, גיוס וניהול העובדים וחתירה ליעדים, על המעסיק חלה אחריות גדולה בכל הנוגע להסדרים הפנסיוניים של כלל העובדים בחברה. 

חוק הפנסיה קובע כי על כל מעסיק לדאוג להפרשות הפנסיוניות של כל עובד ולניהול תקין ורציף של ביטוחי הפנסיה. מדובר בעבודה רבה המצריכה הבנה עמוקה בתחום הפנסיוני, זמן יקר ולא מעט משאבים. אם כך, איך עושים את זה נכון? באמצעות מנהל הסדר פנסיוני שנוטל על עצמו את האחריות לכל הפן הפנסיוני של החברה, ואם נהיה יותר מדויקים – באמצעות המערכת החכמה והמתקדמת של cover. 

בכל הנוגע לניהול הסדר פנסיוני, ישנן דרכים שונות לניהול ההסדרים הפנסיוניים של העובדים בארגון: הדרך הישנה, בה הכל נעשה באופן ידני ועתיר טבלאות אקסל, והדרך החדשה, בה מרבית הניהול מתבצע באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים שמעניקים שקיפות מלאה וניהול תקין ובטוח. 

אם טרם התקדמתם לדרך החדשה והיעילה של ניהול ההסדרים הפנסיוניים של העובדים שלכם ואם אתם מתלבטים בין חברות תפעול פנסיוני שונות, אספנו עבורכם כמה מהיתרונות הבולטים של ניהול הסדר פנסיוני דיגיטלי וחדשני באמצעות השירות של cover.

מהי חובתו של המעסיק בניהול ההסדרים הפנסיוניים של עובדי הארגון?

כל אדם עובד במדינת ישראל מחויב על פי חוק להפקיד כספים לביטוח הפנסיה, כלומר עבור קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל המיועדים לגיל הפרישה. בעוד שעובד עצמאי מחוייב לדאוג להפקדות הפנסיוניות בעצמו, כאשר מדובר בעובדים שכירים, המעסיק הוא זה שחייב לדאוג להסדרים הפנסיוניים של עובדיו. 

מה כולל ההסדר הזה? 

  • הפרשות משכרו של כל עובד עבור ביטוח הפנסיה.
  • הפקדות לביטוח הפנסיה  עבור תגמולים ופיצויים על חשבון המעסיק.
  • עדכון של המוצרים הפנסיוניים של כל עובד בהתאם למצבו האישי והתעסוקתי, כלומר כאשר יש שינויים בשכר או בהרחבת המשפחה, למשל. 
  • הסדרת כל ההיבטים הפנסיונים הכרוכים בקליטת עובד חדש או בהפסקת עבודה של העובד. 
  • פיקוח שוטף אחד כל ההסדרים הפנסיוניים של כל עובד: הפקדות תקינות, מסלולים ומוצרים פנסיוניים המעודכנים למצבו של העובד ועוד. 
  • התאמת המוצרים הפנסיוניים לצרכיו הייחודיים של כל עובד באופן אובייקטיבי הרואה את טובת המבוטח. 
  • מתן מענה ודיווח לכל עובד אודות התיק הפנסיוני שלו.
  • הנפקת דוחות שוטפים.

מהם ההבדלים בין ניהול הסדר פנסיוני מיושן לניהול הסדר פנסיוני חדשני בקאבר?

כפי שניתן להבין, ניהול הסדרים פנסיוניים הוא לא עניין של מה בכך. מדובר בעבודה רבה המצריכה הבנה עמוקה בתחום הפנסיוני, דיוק, ניהול ופיקוח שוטפים. ניהול הסדרים פנסיוניים נעשה באופן פרטני מול כל עובד ולכן חשוף לטעויות ותקלות רבות. תפעול פנסיוני למעסיקים הכולל ניהול הסדר פנסיוני מקצועי ואיכותי, מפחית באופן משמעותי את הסיכוי לביצוע טעויות שעלולות לחשוף את המעסיק לתביעות ולעלות המון כסף. 

לכן כל חברה וארגון ממנים מנהל הסדר פנסיוני חיצוני אשר אמון על כל הפן הפנסיוני בארגון. עם זאת, במרבית הפעמים ניהול ההסדר הפנסיוני נעשה באופן מיושן ומסורבל הכולל דוחות אקסל וניהול הסדרים פנסיונים של העובדים באופן ידני. כיום אפשר גם אחרת. חברת cover מציעה שירות ניהול הסדרים פנסיוניים הניתן על ידי מנהלי הסדר פנסיוני מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום. לצד מקצועיות חסרת פשרות, אנו מספקים יתרון משמעותי – ניהול ופיקוח של ההסדרים הפנסיוניים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לצפות בנתונים הפנסיוניים של כל עובד באופן מיידי ופשוט. 

המערכת של cover מבוססת על טכנולוגיית AI מתקדמת אשר מעדכנת באופן תדיר את נתוניו הפנסיוניים של כל עובד, מציגה אותם באופן שקוף, ברור ונגיש ומאפשרת פיקוח ודיווח פשוטים, נוחים ויעילים, ללא טעויות אנוש מיותרות. 

השילוב של הון אנושי מקצועי ואיכותי העומד לרשות המעסיק והעובדים ומערכת דיגיטלית חכמה, מעניק למעסיקים ולעובדים שלהם מעטפת של כלים פנסיוניים ושקט נפשי.

מה כולל השירות המהפכני של קאבר?

בקצרה – השירות שלנו מאפשר לכם ליהנות מניהול הסדרים פנסיוניים יעיל, נוח וברור יותר.

אנו מעניקים למעסיק מעטפת של פתרונות ושירותים כגון ניהול הפקדות, ניהול והפקת דוחות והצפת חשיפות וסיכונים לארגון. בנוסף, אנו מספקים מענה מסודר ונוח לניהול וטיפול בריבוי סוכני ביטוח של עובדי הארגון. גם העובדים שלכם יהנו מהשירות של קאבר עם התאמה אישית של המוצרים הפנסיוניים המתאימים ביותר עבורכם, חיסכון משמעותי בדמי הניהול, ייצוג מול הגופים המנהלים בכל שינוי בחיים ושיקוף של התיק הפנסיוני באופן דיגיטלי, נגיש ופשוט.

דשבורד חכם למעסיקים ולעובדים

את כל המידע הפנסיוני ניתן לראות בדשבורד חכם את הכולל מעטפת של כל נתוני העובדים במקום אחד. בדשבורד תמצאו גם את הסטטוס הפנסיוני של כל אחד מהעובדים בארגון ונתונים חיוניים שיאפשרו לכם לעקוב ולפקח אחר ההסדרים הפנסיוניים של העובדים, ללא קשר לסוכן הפנסיוני שמלווה אותם. 

גם העובדים בארגון יוכלו ליהנות מצפייה בנתונים הפנסיוניים האישיים שלהם בדשבורד ייעודי וחכם אשר מספק תמונת מצב עדכנית וברורה, בתוספת עצות ומידע פנסיוני חיוני.

יתרונות השירות של cover

השירות של קאבר יעיל ומקצועי כל כך שהוא משפר את כל ניהול ההסדרים הפנסיוניים של העובדים בארגון, מאפשר חיסכון משמעותי בדמי הניהול על המוצרים הפנסיוניים השונים, מאפשר למעסיק לצפות בנתונים הפנסיוניים של כל עובד ומאפשר לכל מבוטח לצפות בתיק הפנסיוני שלו בכל רגע נתון ומכל מקום.

איך זה נראה במספרים? 

  • העובדים שלכם יהנו מחיסכון ממוצע של 80% בדמי הניהול 
  • כ-75% פחות מהעובדים שלכם יפנו לסוכנים פנסיוניים חיצוניים
  • פי 2.1 יותר ייעול מחלקת כספים ותפעול בארגון בהיבט הפנסיוני
  • השלמת הליך קליטת עובד חדש בארגון תהיה מהירה פי 2.5!

לקבלת דמו והצטרפות לשירות של cover, לחצו כאן. 

האמור מהווה סקירה לא ממצה של החקיקה והתקנות הרלוונטיות ואין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי או מקצועי. אין להתבסס על האמור בקבלת החלטות כלשהן וכל מסקנה ו/או פעולה על בסיס הכתוב הינה באחריות הקורא בלבד.

הכתבות הנקראות ביותר

מה נשים צריכות לדעת על הפנסיה שלהן?

מבחירת החברה המנהלת ועד שמירה על רצף ביטוחי: כך תהני...

כל הסיבות: למה אתם שונאים להתעסק עם הפנסיה שלכם?

סלידה מהפסד פוטנציאלי, רתיעה מטרחה ומאמץ, פחד משינויים...

למה כדאי לנייד את קרן הפנסיה? יתרונות וחסרונות

כל מה שחשוב לדעת על ניוד מכשירים פנסיוניים בין חברות. ...

שנה חדשה, תנאים חדשים בקרן הפנסיה שלכם: זה הזמן לבדיקה מקיפה

הדרך היעילה והנוחה ביותר לבדיקה תקופתית של התיק...

עובדי הייטק? אלה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני שבוחרים מוצר פנסיוני

מדמי ניהול ועד כיסויים ביטוחיים: במיוחד כשזה נוגע...